Accepterad Linus__29 | Ban överklagan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linus__29

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122705415/

Ditt Hex-ID: 110000145496c07 (Hex)

Vad är din discord tagg? Nix0n#6808

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 10 dagar tid

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lallare ~Flame. Återstår: 9 dagar 23 timmar 57 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför jag tror att staffen bannade mig var för att han antagligen bara såg att vi slogs och inte hela scenariot bakom det. Det han såg var när vi slogs inte när vi rp'ade till den punkten alltså vi hade byggt upp ett scenario som ledde till en fight 3v3 där efter så slogs vi och mitt i fighten kom Flame och skrev Alla här får ban där efter rök alla som var på platsen. Bannan är bara ett stort missförstånd där staffen inte såg uppbyggnaden av scenariot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började med att jag (William Maglaic) satt på Marja-Lisa och väntade på att det skulle öppna, där efter så åker jag ner och ska gymma för att jag inte han något bättre för mig då ser jag att mina 2 kompisar och 3 andra personer stämningen blev hetsig och därefter så kom dom med förslaget att vi skulle göra en 3v3 fight dom började att gå bort till platsen innan vi ens hade svarat min karaktär ville inte visa sig feg eller rädd så han följde efter dom grabbarna. Sedan började vi slås efter nån minut kom Flame och skrev i ooc alla här kommer få ban eller något i den formen det var de som hände innan JAG blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Varför jag tycket att denna ban är felaktig är för att vi hade en uppbyggnad till scenariot. Det jag tror var att staffen som bannade oss bara såg när vi slogs inte när vi byggde upp scenariot. Det han såg kanske framstod som lalla men det var absolut inte vad som hände, allt detta är bara ett stort missförstånd...

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fick en ban men den var fel så fick unban efter 2 min och skrev ingen unban eller något.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka efter en extra gång och gått där ifrån men som jag skrev innan så ville min Karaktär William Maglaic inte visa sig feg eller rädd och därefter så gick han efter dom och gick in i fighten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig är att man ska vara med försiktig med det man gör det var absolut inte meningen att de skulle framstår som lalla men från hans syn vinken så såg det kanske ut som det. Mvh Linus

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka