Nekad Linus243 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linus243

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/SXDADASDASDDADS/

Vad är ditt namn i verkligheten? alexander

Vad är ditt discord namn? Wowwi#8760

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född 2000 och blev döpt till meme abdul. meme har haft en lite stökig uppväxt där pappan försvann i en gänguppgörelse och därmed så vet inte min karaktär om han är vid liv. Min karaktär har en kärlek till bilar och fordon i allmänhet och har därmed skruvat en del när han var liten. Min karaktär är även en väldigt känslosam person som gärna ser till att andra har det bra och glömmer bort sig själv ibland. Han har dock inte några som helst problem med att ryta till om någon skulle skada han, hans vänner eller hans egendom. Eftersom den här karaktären har haft ett stort intresse för bilar under en lång period så har han ett intresse av att arbeta som antingen en mekaniker men skulle även kunna se sig som en sjukvårdare eftersom han vill kunna göra så mycket som möjligt för att hjälpa andra individer runt omkring sig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att jag ska bli medlem för jag har bra rp nivå har kul när jag rpar gör inget som man inte får

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag blir intresserad av unive för dom har så bra rp nivå och jag tycker att jag passar perfect för denna servern

Hur hittade du Unive? genom stremers som drobz1

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha så kul som möjligt och ha så hög rp nivå som möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha många vänner och ha det så kul som möjligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka