Nekad Linus2373 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linus2373

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Björndahl

Vad är ditt discord namn? Linus2373

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Hamza akiri är 28år gammal, han gillar att hjälpa andra människor då han har haft en väldigt svår uppväxt med dåliga och farliga minnen. Hamza vill inte att andra ska få uppleva den uppväxt som han har fått gått igenom. Hamza är villig att hjälpa andra människor så dem trivs i staden då man vill att alla ska trivas.
Hamza kommer ansöka till polismyndigheten då han vill hjälpa alla sorters folk. Mvh Hamza.A

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hamza Akiri kommer bidra med bra och rolig rp absolut inget lall

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska vinna ett senario för då blir det inte kul för någon hela tiden

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Vdm rdm o att man inte ska prata ooc

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Självklart har jag det för jag sitter hemma hela tiden

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Näej

Nekad.
Anledning:
Jag skulle vilja att du utvecklar ditt svar på frågorna: "Vad kan du bidra med till serverns RP? , "Vad innebär det att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario? & "Har du någon erfarenhet inom rollspel?"

Annars ser din ansökan bra ut!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka