- Meddelanden
- 87
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198407793742/
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus
Vad är ditt discord namn? Lenny#3456
Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2006
Berätta om din karaktär. jag är 45år och jag heter Abdi Andersson och han gillar att va postnord jag har körkort men jag har ingen fru eller familj för dem dog i en olycka. jag gillar att håla på med bilar och sånt och jag gillar även att gyma. och han gillar laggar bilar och han gillar och köra bilar och köpta bilar plus han har jobbat hos postnord i 1 år jobbet och ny försöker han få till backa postnord jobbet och han gillar köpa bilar mecka på bilar tvätta bilar och köpa onödiga saker och han mål är och jobba på postnord .
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive för att jag vill helst bli mekonomen och om jag kan jobba hos mekonomen så kommer jag hjälpa och lagga alla bilar som typ finns...
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för jag spelade på multistaden förut därför vill jag spela på unive nu
Hur hittade du Unive? discord
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli mekonomen och hjälpa och lagga bilar och känna pengar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att jobba som mekonomen
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus
Vad är ditt discord namn? Lenny#3456
Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2006
Berätta om din karaktär. jag är 45år och jag heter Abdi Andersson och han gillar att va postnord jag har körkort men jag har ingen fru eller familj för dem dog i en olycka. jag gillar att håla på med bilar och sånt och jag gillar även att gyma. och han gillar laggar bilar och han gillar och köra bilar och köpta bilar plus han har jobbat hos postnord i 1 år jobbet och ny försöker han få till backa postnord jobbet och han gillar köpa bilar mecka på bilar tvätta bilar och köpa onödiga saker och han mål är och jobba på postnord .
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive för att jag vill helst bli mekonomen och om jag kan jobba hos mekonomen så kommer jag hjälpa och lagga alla bilar som typ finns...
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för jag spelade på multistaden förut därför vill jag spela på unive nu
Hur hittade du Unive? discord
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli mekonomen och hjälpa och lagga bilar och känna pengar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att jobba som mekonomen
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej