Nekad linus12345677890 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ghostshark50

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? räddningstjänsten

Vad heter du IRL? Linus

Vad heter du på discord? lucasss#6958

Hur gammal är du? 15 år

Hur många timmar har du på Fivem? 1,382,4 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag är mogen rpare och erfaren rpare samt kan min karaktär ställa till med bra och roliga scenarion och höga rp scenarion samt jag inte ute efter makt och pengar på RP, jag är ute efter att ha det roligt skaffa nya vänner och jag kan förlora scenarion utan att bli arg och min karaktär kommer att hålla sig till lagliga saker och inte olagliga saker sen har jag tröttnat på mina andra jobb som jag haft och vill kanske bli chef nånstans jag har alltid jobbat på nåt ställe där man lagar eller trimmar som jag gör nu men jag vill testa bli meko istället och chef försökte bli chef förut på meko men det gick inte så bra eftersom min polare tog platsen men jag vill testa nu igen på mekonomen och jag kommer vara aktiv och lagga mycket bilar jag brinner för bilar jag har bara jobbat med bilar och vill som sagt testa nåt nytt med bilar inte bara postnord eller vianor och jag vill att andra ska tycka att jag är en bra chef och snäll.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja jag har väl ganska mycket eftersom jag har bara jobbat med brandbilar mycket och inget annat och när jag släker bränder så brukar det gå väldigt bra brukar få ganska mycket gjort och jag är väldigt snäll och trevlig om inte nån är dum mot mig då då jag inte ens har gjort något. då brukar jag säga kan du gå för det är bara onödigt att du är här och är jobbig och självklart så utvecklare man ju säg hela tiden och får bättre rp och sånt men jag har väl ganska mycket erfarenhet jag är också väldigt noggrann på grund av min ADHD men det hindrar ju mig inget det gör allt bara bättre så jag kommer hålla koll på mina anställda och vara på nästan vara på brandstationen hela dagen när jag är inne på Datorn som sagt.

Berskiv din karaktär? Lenny Beer och han är 35 år gammal. Han är uppväxt i Kiruna där bodde han med sin mamma och pappa tills hans far bestämde sig för att flytta till finland när Lenny var 5 år gammal, sen dess har han inte haft sån super bra kontakt med han. Han fick sitt första jobb som var ett sommarjobb på en bilfirma när hon var 17, där fick Han lära sig att hantera bilar & fick erfarenhet inom just bil-branschen som Han antagligen inte skulle fått om han inte sommarjobbade där. Hennes mamma hade det tufft med pengar så hon bidrog med 5 tusen kr för att hon inte skulle ha det så tufft. Därifrån har hon lärt sig att man inte ska tänka så mycket på hur stor summa pengar man har utom att det spelar mest roll att man överlever månaden 58000:- i månads lön eller 15000:- du klarar dig och det är det viktiga. Under Hans skoltid så vart han rätt så mobbad på grund av att Han inte hade dom nyaste kläderna eller dom nyaste skorna.
Han lärde sig snabbt att inte bry sig om vad andra tycker om Han för det enda som spelar roll är han egna tankar. Han är även en social, trevlig och bjudande person som har ett stort intresse för bilar. Lenny har lagt ner sitt liv i sitt förra jobb som bilmekaniker eller bilstylist kanske låter bättre. Hennes planer är väl att försöka skaffa något liknande i staden alltså att försöka få en plats hos hos falck men om det inte skulle funka så kan Han tänka sig jobba på polisen/mekonomen eller något annat liknande.
Där kommer Han visa sin sociala & trevliga sida som förhoppningsvis hjälper Hans lära känna nytt folk och få nya vänner. Han är rätt tålig men om nån står och håller på att jävlas med Han ett bra tag så kan det bli så att Han skriker tillbaka. Han har inte så många fobier men en utav dom är att Han är extremt rädd för höga höjder samt att Han inte gillar små och trånga utrymmen. Han värdesätter vänner högre än pengar, visst han vill ha så att man klarar sig för den kommande månaden men det är inget Han sitter å stressar över..................

Hur ofta kommer du vara inne? 8 timmar på helerg och kanske typ 5-6 timmar vardagar om det inte är typ lov dagar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja så klart unive är bästa servern kommer aldrig lämna den (=

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej inte för tillfället bara unive just nu

Har du läst våra Regler? ja det har jag gjort flertal gånger (===

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka