Nekad linus1234 | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

linus1234

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MaTTYHVH/

Ditt Hex-ID: 11000010f682bf9

Vad är din discord tagg? blizze#6737

Vem var det som bannade dig? ingen aning

Hur lång tid var din ban? 19 dagar ish

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? : lallare suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att han som reporta överdrev som fan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kille gick vid bilfirman för att kolla om dom kunde lacka om min bil och då kom det en kille som kollade in min röv och kallade mig för hora sen puttade min kille till han som kallade mig för hora så då slog han som kallade mig för hora ner min kille och då slog jag ner killen som slog ner min kille, alltså han som kallade mig hora.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig ban med tanke på att det är sexuelltoferedande att kolla in någons röv och att sedan kränka mig och kalla mig för hora. men jag hade tänkt att reporta men allt gick så fort.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har ej varit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat låta det vara med eftersom nästan alla killar på servern håller på o kommentera min röv o kalla mig kränkande saker så rann bägaren över denna gången.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att istället reporta det som folk säger till mig istället för att slå ner nån.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka