Nekad linus. | Medlem ansökning [lundgren.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

linus.

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? linus

Vad är ditt discord namn? linus.11

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leo Lundgren och är 20 år och kommer från sverige, hans mamma heter Lena och hans pappa heter Stefan, Lena och stefan var väldigt snäll mot Leo under hans uppväxt och ville bara hans bästa, men i stefans uppväxt blev han misshandlad av sin pappa som liten, detta ville inte stefan att hans sån skulle va med om också så stefan ville bara sin sons bästa, men när Leo va 15 år gammal så träffade han en ny vän Mohamed, Mohamed va kriminell och Leo tycke att han va cool så Leo gjorde som mohamed gjorde, Leo började med att sälja knark vapen osv. Leos föräldrar tyckte verkligen inte om att Leo blev kriminell och Lena försökte hjälpa Leo ut ur detta livet men Mohamed lät inte Leo lämna. I framtiden tänker Leo sig att han vill jobba som snickare men de ser inte så ljust ut för han då han har börjar vara med mer krimenella, och de är ganska svårt och komma ut ur de livet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga och bra scenarion med hög rp nivå, jag vill att folk ska kunna spela på servern och ha kul utan att folk scenarion ska bli förstörda utav lallare. Och jag kommer också bidra med en positiv känsla så att när folk rpar runt mig ska dem känna sig glada och välkommen till serven.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att man ska rpa så att både parterna har en chans att vinna scenariot. säg att jag blir stannad av polisen och kör bara där ifrån ist för att bidra med rolig rp och inte ger polisen nån chans att ta fast mig, då blir de verkligen inte roligt för polisens sida. Så de innebär att alla ska ha en chans att vinna senariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm: Döda nån utan andledning Vdm: att man avdvänder sitt fordon som ett vapen PWG: Att om man krockar med en bil rpar man inte på sina skador

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har rpat i 2 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Ångrade inte sina tidigare bans.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka