Accepterad Linus Lekland | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1nkan

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Leklandet Displayname: Linus Lekland

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Son 1 Prinze Presidente (17år)
Son 2 Set Robert (23år)
(Halv Pappa: Roberto Pipino) Kommer längre in i Storyn
Pappa: Jose Robert (52år)
Mamma: Beatrix Presidente (44år)
------------------------------------
uppväxt
---------
Prinze Presidente Föddes en Varm Sommardag i Mexico 2006. Hans Uppväxt var bra hans Föreldrar var Stöttande i Alla Scenarion, När Prinze var 6 år gammal så Börja han förskole klass, Han Blev Snabbt en väldigt Bra vän med en Kille som heter Bret som var Lärare på skolan, Men Prinze Brydde inte sig om det, När hans första Dag var slut så kom hans Mamma och hämta honom, då berättade Prinze om Bret och hur snäll han var mot honom och osv, När Han kom hem så var han jätte Snabb för att spring till sin pappa Jose, Men då märker Prinze att pappa inte var där, Han kollade tillbaka på sin mor, Han ser att det är något fel, Då Blev Prinze Fundersam och frågar "vart e pappa?" Då Börjar mamma gråta så det Blidas en liten Pöl under henne, Då tar hon mig och Ropar på Set "storebror" Och hon sätter oss båda i Soffan, Och Berättar ett barns Värsta Mardröm... "Jose (Pappa) Har Gått bort i en Gängskottlossning!" jag svarar då v-v-va!? HAR PAPPA DÖTT? Och jag kollade på Set och han såg inte alls Ledsen ut för han flinade lite (För set och Pappa har inte varit bra vänner ) Och jag sprang upp till mitt rum och Smälte igen dörren så hela dörren nästan gick sönder, Prinze gick inte till skolan på hela 2,5år för han var Depremerad för sin Fars Död, När Prinze kom tillbaka till skolan så fick han börja i en klass som hette "El puente" (Bron) Då när han börja där så såg han en Kille som han har sätt innan? Det var ju bret, Prinze Sprang fram till Bret och peta på han, och då kollade bret på Prinze och kollade tillbaka men kollade snabbt tillbaka och insåg att det var Prinze då kramade Prinze Bret och då Fråga Prinze "kan vi prata?" Då svarade Bret "Visst" Vi går ut till Korridoren och jag berättar varför jag inte har varit i skolan osv! Men nu Spolar vi fram 8år, När han var 15 då hade Mamma träffat en Ny kille och Prinze och Set hann inte Reagera men dom hade redan Gift sig, Roberto Pipino hade 3 söner, Bret, Eduardo och Johannesson Pipino, Jag Brytte inte mig direkt men då Märker Prinze att han Känner igen namnet Bret Pipino, Då försöker Prinze att komma ihåg vart ifrån, Då fick han reda på att det e hans gamla Studie Lärare från 2an, Då går Prinze Fram till Bret och frågar "vet du vem jag är?" Han Svarar tillbaka "nej?" Då säger jag "Det är Prinze kommer du inte ihåg mig?" Då kramar han om mig och säger, Det var ju fan inte igår, Då svarade jag tillbaka "Nej jag vet Storebror ;)" Men nu Spolar vi fram 2år Ytrligare till När alla Fem har Flyttat till Unive City, Jag och Set Går och Byter Efter Namn Till Pipino.. Historian Forsätter på Unive City!!
---------
Intressen
----------
Åka Bil
Åka Cross
Kriminallitet
Modda Bilar
--------------

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra och rolig och Social Rp inom De Kriminella, Jag är en bra rpar som gillar att följa regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst kan skapa en intressant dynamik mellan spelarna. Det innebär att man inte spelar för att vinna själv, utan för att båda sidor ska ha en chans att vinna. Det blir mer realistiskt om man inte vinner varje scenario och ibland "förlorar" till och med när det finns en chans att "vinna".

Hur hittade du Unive? jag har kört på unive innan och varit Ex SV x2 och varit Helper. Men första gången så kollade jag på Vissa Streamers och Youtubers sedan en dag så Scrollade jag på FiveM Listan och sedan så hitta jag unive och det såg VÄLDIGT rolig ut! så hittade jag unive Meow

Vidare till muntlig intervju. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka