Nekad Linus:) | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linus:)

Icke Medlem
Meddelanden
287
Reaction score
41
Användarnamn: Linus:)

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka till Maffia boss.

Vad heter du IRL? Linus

Hur gammal är du? 17

Hur många timmar har du på FiveM? 936

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill ta tag i gäng rpn på servern då jag kan tycka att det kan bli för mycket pang pang rp och att man alltid ska bete sig som skit mot andra och hålla på och skrika. Jag skulle fixat ihop ett gäng med trevlig attityd som fortfarande gör allt det kriminella som tillhör ett gäng. Jag tycker att väldigt många gäng som finns just nu har dålig respekt mot polisen osv, men jag vill gärna bryta den normen då jag tycker det är dålig rp att åka runt i en bil och skrika och svära till allt och alla. Sen skulle jag fokuserat väldigt mycket på att minska skjutandet och gängkrigen då det är riktigt orealistiskt att skjuta så mycket som gängen på servern gör nu vilket jag trycker är tråkigt och håller tillbaka potentialen som finns inom gängrp:n. Sen att det inte finns nån maffia på servern nu tycker jag är lite väl tråkigt och det borde definitvt finnas. Jag tycker också att Crips borde fimpas och maffian borde tas tillbaka in på servern eftersom maffian fyller ett större syfte än crips enligt mig.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit med i gäng förut och vet hur det går till. Har aldrig varit ledare för ett gäng förut dock så har aldrig fått styra och ställe i gänget som jag skulle velat.

Beskriv din karaktär? Min karaktär heter Ahmed Jaiwan, han är en 24 årig yrkeskriminell, men på senare tid har han varit lite lowkey och bara hängt runt på bilfirman och jobbat med sin bulldozer på andra sidan gatan vid byggarbetsplatsen. Han har alltid varit kriminell ändå sen liten men aldrig gjort några stora arbeten, som 15-åring ledde han ett gäng på 10 personer som åkte runt i Täby och gjorde inbrott i lägenhetsförråd, sedan dess har allting spårat och han har aldrig kunnat sluta med det kriminella. Han har gjort flera bankrån men alltid lyckats hålla sig lowkey och inte behövt bli misstänkt av polisen. Han slipper helt enkelt springa runt med mask och hålla sig undan folkmassorna. Han har varit med i några olika gäng förut här i staden, men ingenting har riktigt passat honom då hans villkor att hålla sig lowkey inte har stämt överens med dem andras. Just nu för tillfället så försöker han starta upp ett gäng och vill styra och ställa i staden och visa vad han går för.

Hur ofta kommer du vara inne? Spelar oftast från 16-03 men nu när jag har semester så spelar jag ofta på dagarna också.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart, har spelat här i ca 2 månader och är även WL-Ansvarig och Servervakt. Jag gillar servern enormt mycket och trivs väldigt bra här!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Yes det har jag.

en bra ansökan jag vet att du har varit med i gäng och jag tycker att du är bra på det lycka till

MVH twitchdim

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka