Nekad Linus carlsson | Ban överklagan [Amyar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snobben2.0

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/10433107410/

Ditt Hex-ID: 110000117a87530

Vad är din discord tagg? Linus#9991

Vem var det som bannade dig? Savage

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: suntförnuft,Skjuter med jaktvapen ~Savage Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att dom valde att banna mig för jag gjoorde mycket fel att döda någon med ett jaktvapen. och jag rdm och det är ju väldigt fel på många sett tex det blir ju ingen bra rp. och så combatloga jag etfer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis kevin var och plockade valmoo lungt och vanligt sen kommer det fram ett gäng till oss som börjar snacka skit om våra kläder och då blir vi ju arga och slår till en sen ringer dom ett samtal och sen typ 5 min etfer kommer det en kille i kostym och säger kom här lite grabbar vi ska snacka då väljer han och t fram en ak47 och hotta oss fast det var han medlemar som börja och sen säger han att vi ska dra därifrån och om vi kommer tillbaka ska han döda oss så vi drar ju då och sen när vi kommer fram till motelet går jag in i mitt rum och ser då att det ligger ett jaktvapen på marken i mitt rum. Då säger min kompis ta up vapnet så dödar vi honom och jag gör då det och det var etfer det jag fick min ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en bra bra för jag gjorde alla fel med att döda en person med ett jaktvapen som inte va mitt och efter det combatloga och spela vidare som vanligt i kanske 20 minuter innnan jag fick ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har haft små bann som lal för att jag inte ha kunnat bete mig på torget eller tex bilfirman. Och det är ju inte okej på nåt sett att börja lala för att man har tråkigt. Och jag har lärt mig att inte hålla på att lala bara för jag har tråkigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat pratat med kulklen mer om det och kanske fåt stanna kvar eller bara åk därifrån och inte prtat mer med honom och absolut inte tagit en annans spelares jakt vapen och kanske hittat up spelarn istället för att ta vapnet eller åkt med det till polisen för vapnet var inte mitt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att jag direkt efter jag har skrivit klart dettta att läsa reglerna igen och vara med på alla era rp skolor för dom lärde jag mig mycket. Och att fixa min rp till en mer seriös nivå.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka