Nekad Linus carlsson | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snobben2.0

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/10433107410/

Ditt Hex-ID: 110000117a87530

Vad är din discord tagg? Linus#9991

Vem var det som bannade dig? emilia

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Suntförnuft ~^6Emilia<3. Återstår: 1 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att ni banade mig för jag gjorde grov suntförnut med att ta en polis bil utanför fängelset och sen köra iväg utan att tänka på tarafik regler eller något annat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stog och väntade på min kompis utan för fängelset och då ska jga dra och köpa en lur till honom och tar bara den närmaste bilen då såg kjag en svart bil med tonade rutor jag viste inte att det var en polis bil tills jag kom ut på motor vägen och då vände jag igen och åkte tillbaka och blev nederskjuten sen försökte jag förklara att jag inte visste att det var en polis bil i chatten men dom lyssna inte sen fick jag ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en bra lagd ban antarjag för att jag bröt bot serverns regler på många sätt tex att ta en polis bil och lal köra runt occh prata när jag var död.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. några bans innan
1. lal pratade ooc
2. vdm döda någon på torget med bil
3. powergaming jag var med i en crash och sen bara åkte jag iväg.
4. perma ba nför att döda någon med jagkvapen
5. nu för suntförnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat vänta på min kompis och sen be poliserna skjusa oss istället för dom skulle nog till station eller toget så då hade ju inget hänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte ta random bilar med tonade rutor som kan tillhöra polisen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka