Accepterad Linkich123 | Ansökan till Servervakt [Crizixt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Leon momo

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Helmer

Vad heter du på discord? LiXy#2368

Ange ditt födelsedatum 28 April 2000

Beskriv din dagliga aktivitet. på vardagar brukar min aktivitet vara ifrån 14:00 till 23:00 om det inte kommer förhinder men det händer inte så offta. Men på helgerna så är det ifrån 10:00 till 2 på natten oftast.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive i lite mer en 1 år från december 2021.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag lyckas ej att bifoga in en bild men 7 av mina banns är felaktiga alltså att staffen har tagit fel id men det har löst sig utan några problem.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ganska enket sagt rollen för en servervakt är att övervaka servern och andvänder sina perms som man har so men servervakt tex som att kicka eller banna någon som gör ett fel och försöker få spelaren på rätt spår om dom har gjort något fel och försår sitt misstag. De säkerställer att användarna följer reglerna och beter sig på rätt sätt. Om problem uppstår, tex som att någon pwgar och så vidare kommer servervakten att gå in och försöka lösa dem på lämpligt sätt. På så sätt ser serverns väktare till att servern är en säker och trevlig plats för alla spelare. Som servervakterna får veta är det vanligt att du underlättar personalen, vilket stämmer. Du brinner för tjänsteutveckling och du kommer att vara en servervakt som hjälper och underlättar för staff teamet så att servren ska få så bra rp nivå som möjligt. En servervakt känner till de grundläggande reglerna och rättigheterna, som inkluderar abuses och regelbrott.Om man är en servervakt så tycker jag att man ska ha som mål att hjälpa anrda spelare genom att ge dom en ban så att dom kan lära sig något av det och bli en bättre rpare. Kort sagt, en Servervakt "till mig" är någon som kommer att göra allt som behövs för att förbättra servern och kan nekas om du tycker att det är rätt och att du måste ta ansvar för din roll. Missbruka inte din roll som "servervakt" eller missbruka den rollen på något sätt. <

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill kunna hjälpa personalen i deras arbete och underlätta deras arbete. jag vill också engagera mig mer i unives utväckling och att det kommer bli en bättre rp nivå en vad det redan är. Jag vill vara en servervakt för ibland ser att det händer en massa regel brott vart man en åker men jag kan inte göra något åt det. Jag vill hjälpa servern att utveckla sin rp-nivå genom att kunna besegra/banna de som fuskar och begår regelöverträdelser. Tex om jag ser någon som powergamar grovt efter att dom har krockat med bilen och bara åker där ifrån utan att bry sig så kommer jag att banna dom och skicka in min sv bann i förläng så får staffsen avgöra hur lång bannen ska vara och hur grov. Jag vill även bli sv för att jag har varit det förut men då så gjorde dom en servervakts wipe och sen har jag inte blivit det en. så jag har goda kunskaper av alla commands tex.
/dv
/revive id
/kick id
/svban id
/toggleid
/sv servervakts chatten,

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En abuse med servervakter som ganska ofta upphäver är att folk andvänder toggleid som är strikt förbjudet och är indragen sv på, Men det förekommer även att folk tex revvar i en skottlossning eller efter en även om man har blivit tagen till sjukhuset och det inte är några ambulanser där så får man inte reviva(abuse). Korruption som händer är att man tex inte bannar sina vänner när dom gör något fel och bara bannar dem personerna som man inte känner.
 
Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top