Nekad linkan19997 | Whitelist ansökning [A.William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

linkan19997

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? nicke_m3

Vad är ditt namn i verkligheten? linus197

Vad är ditt discord namn? linus1997#4987

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 1997

Berätta om din karaktär. Rolig kille med bra humör gör inte för mycket ont mot andra , Om inte det är någon om jäklats med hans familj då kan det bli tråkigt, Gillar fordon och elektronik. Fritiden så umgås han mycket med vänner och familj. Han har inga problem med att skaffa nya vänner eller att stå och prata med trevliga främmande personer. Han är noggrann och pedant tvättar helst händerna 3 gånger även om han bara sitter och inte gör något. Han vill helst inte något ska gå fel med saker han gör. Då kanske det leder till att han verkigen sitter i onödan och ordnar med en liten sak för att verkligen få rätt på det. Han är väldigt bra på att snabbt lösa problem både temporärt och långsiktigt. Han skulle vilja ha ett bra jobb med bra ekonomi så hans dröm kan gå genom. Drömmen för han är att äga ett stort fint hus med stort garage med många bilar. Han levde lite fattigt i sitt tidigare liv. Hade det svårt hemma med föräldrar så han flyttade hemmifrån redan som ung, började träffa en fin tjej som fick honom på rätt spår i livet. Men det tog slut efter 5 år och nu försöker han på att leva vidare och hitta sin livskärlek.

Varför ska just du bli whitelistad? jag skulle vilja söka andra jobb som finns utanför arbetsförmedlingen

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Hur hittade du Multistaden? såg den på fiverm o skulle testa på en ny sever

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rollspel skulle jag vilja leva mig in som att de var i verkligheten

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka