Inaktuell Lingwapz | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lingwapz

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Wille

Vad heter du på discord? 𝓛𝓲𝓷𝓰𝔀𝓪𝓹𝔃#9999

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader typ sen blev mitt discord konto hackat, sen så gjorde jag nytt konto och ansökte igen

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag ska göra det till en bättre plats och en bättre miljö och jag ska få alla mina kollegor att känna sig trygga och jag ska göra mitt bästa för att göra q-park till en mycket bättre plats, jag ska försöka minska bråken och ni har många möten . , om det går lite extra, stäng dem de första dagarna, för jag vill att alla ska förstå att det här inte är ett spel, det här är ett jobb som man måste sköta, det här är ingen dagis, det ska man. spring inte och bråka du ska vara snäll och snäll mot dem och förklara varför du bötfällde dem och du kan säga att jag bötfällde dig för att du inte stod på packningen men du måste tänka på det nästa gång så du inte får en till men du kan lika gärna ha sagt och om jag blev manager skulle jag ge mitt bästa så att alla inte tänker på det som ett spel men du måste vara seriös och inte försöka skapa problem för då pratar vi faktiskt . till personen för inte riktigt jag har rätt att göra det och så händer det. Jag är trevlig mot alla, jag gör intervjuer då och då och jag är också trevlig mot alla mina kollegor för att få dem att känna sig trygga i det här jobbet. och då vill vi inte ha laler, för de kommer att släppas snart, för jag vill att q Park ska vara det bästa det kan bli, och vi på qpark I, som chef för q Park, har därför det största ansvaret att se till att allt går bra på q Park. så jag gör allt mycket bättre och jag vill definitivt det bästa för q park så att vi kan göra saker bättre.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbade på q-park och jag var i PA men jag ville inte längre så jag skilde mig men jag har mycket god erfarenhet av yrket och jag kan säga några saker vad du gör i ditt yrke är att reparera bilar som är packade felaktigt och då utfärdar vi böter, så det måste åtgärdas så att allt inte blir helt fel, om någon till exempel står i rullstol måste vi göra något åt det. Det. böter handikappade att få plats och så folk som står och blockerar trafiken eller står mitt på vägen så vi måste fixa och vi kan också försöka hitta ägaren och säga åt honom att flytta på sig annars måste vi ringa en bärgningsbil p.g.a. folk måste jobba gå och då vill vi göra det bästa för vi vill att parkeringen ska vara likadan så alla måste betala för att stå där eller höger men vi på q Park vill att du ska göra ditt bästa för vårt samhälle och där för att jag jag ber om att få jobba för att jag vill q Göra parken till den bästa, och sedan om en kollega har problem med att slå någon eller något sånt, kommer jag eller pappa att prata allvarligt med honom, för vi vill inte ha personalen. att gå runt och bli slagen hela tiden för att vi vill ha folk. vem är verkligen intresserad av det här yrket och vem vet vad man ska göra för om detta händer ska man ringa sequrita eller polisen för jag vet att många inte gillar qpark och det kan bli lite bråk så om jag blir administratör försöka minska det och om det råkar gissa mycket så tar vi upp det på möten och säger vad vi ska göra i det här fallet och så kanske det kommer en man som vill träffa min kollega, då skulle jag säga att han borde sätta sig i bilen och låsa den och sedan ringa Securitas eller polisen och sedan meddelar vi händelsen till polisen.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndagar 17:00-23:00
Tisdagar 17:00-23:30
Onsdagar 16:00-23:00
Torsdagar 17:00-23:00
Fredagar 15:30-03:00
Lördagar 12:00-04:00
Söndagar 12:00-00:00
Eller tidigare

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart jag skulle fortsätta att spela på unive

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej endast unive

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka