Nekad Linden | Medlem ansökning [Micke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linden

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/17linden/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Lindahl

Vad är ditt discord namn? Azton#1337

Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter David Sjöström. David är en snäll o trevlig person som även kan ta internativ o ryta till när det behövs. David har haft en vanlig ungdom med sin mamma pappa o lillsyrran. David har däremot haft de en del tufft i skolan då han blev mobbad för hans kropp som han senare år tog tag i o nu känner hans sig nöjd. David är född 2000-03-29 och studerar att bli polis. Spelat med David på andra servrar som polis och de har fungerat suveränt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en mogen och aktiv rp spelare som vill ha kul o träffa nya människor. Brukar även streama.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Tycker att de är roligt med eran stora spelar bas då man alltid stöter på folk oavsett tidpunkt vilket jag inte ser hos så många andra servrar.

Hur hittade du Unive? Spelat på då så kallat multistaden innan. Tog ett break totalt från fivem. Sen såg jag cosmo på tiktok o kände att jag ville pröva igen.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att träffa nytt skönt folk och att utvecklas som person.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? En karaktär med många vänner o kanske en närmre relation med en tjej.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka