Accepterad Lindberg05 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lindberg05

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199006623428/

Ditt Hex-ID: 11000013e5e26c4

Vad är din discord tagg? NassesÄventyr69#5188

Vem var det som bannade dig? Micke

Hur lång tid var din ban? Permaban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står "O".

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att min bror gjorde något som disrespectade och förstörde för er!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som exakt hände för 4 månader sedan var att jag och min bror blev bannad. Min bror hade just gjort ett STORT fel i ett scenario. Han bestämde sig för att döda en twitch streamer på piren. Han tog inte hänsyn till reglerna utan bara struntade i det helt. Han bara struntade i allt och bestämde sig för att förstöra för er. Han fick då en ban av en Mod vilket var helt rätt för det han gjorde. Är inte säker på om han fick permaban eller 30 dagars ban men jag är ganska säker på att det var en permaban. Eftersom att ni för 4 månader sedan bannade via internetet så blev vi båda bannade. Jag och en annan mod kom sedan överens om att vi både skulle bli unbannade på ett villkor att min bror inte skulle spela hos er mer utan det skulle bara vara jag. Han bara sket i detta villkoret och han gick in på servern utan att jag visste. Han motto var att förstöra för er vilket jag verkligen skäms över att han gjorde. Men det som han gjorde var att han började göra ett terrordåd på servern för att förstöra. Efter detta så blev vi båda bannade och ingen av oss har sedan dess spelat hos er. Vill förtydliga att min bror ska absolut inte bli unbannad för det HAN har gjort!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var verkligen en giltig ban då vi hade en deal och var överens om att om min bror skulle joina och göra något igen så skulle detta resultera i en perma ban. Jag är väldigt ledsen över detta och det har varit ganska tråkigt den senaste tiden att inte kunna rp:a alls. Unive var den enda servern som jag verkligen hade roligt på då jag hade/har många vänner som spelar där. Jag saknar verkligen alla dessa roliga scenarion som jag hade med många vänner och andra ingame. Det har gått snart över 4 månader sedan jag spelade här hos er och jag saknar verkligen det. Jag kommer ihåg när jag först började spela hos er. Mina vänner hade laddat ner fivem för att kunna spela på eran server. Dom tyckte att det var svinkul och dom bestämde sig för att dra in mig i detta. När jag kom in på servern så insåg jag att detta var något som jag skulle kunna spela så långt fram att jag inte ens kan tänka. Det var svin kul! Jag startade även gäng med mina vänner och vi blev stora och vi gjorde massor av skit rolig och seriösa scenarion. Livet bara flöt på och vi hade kul! Jag kommer även ihåg att dom få gångerna jag inte kunna spela på unive, antingen för att jag inte kunde eller för att jag var bannad. Det var bara så tråkigt utan er server och jag hade inget direkt att göra annars så eran severn piggade upp en liksom. Men detta hade ett slut efter att min bror med adhd började spela. Han hade också börjat spela på unive efter att jag började. Han och hans vänner tyckte att det var skit roligt och dom köpte även gäng. Allt gick bra för dom tills min bror började flippa helt. Han började göra terrordåd för att förstöra för servern och för mig. Han gjorde saker mot severn som jag aldrig trodde han skulle göra. Detta är verkligen något som jag skäms över då han både förstörde och disrespected er. Jag hoppas verkligen att ni kan förstå detta och hur ledsen och tråkigt detta har varit för mig. Att inte alls kunna spela på den servern som jag spenderade mest tid kring och som jag tyckte var något svin kul. Hoppas vi kan lösa detta via att ni bara bannar min bror för detta då han inte har insett vad han har gjort och att ni kan förlåta mig och ge bara MIG en ny chans. Har även hört att det går att banna på andra sätt så att inte alla på samma internet blir bannade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger innan men det har aldrig varit några stora banns. Några av dom banns som jag har fått och kommer ihåg var powergaming - när jag körde upp med en mercedes vid vallmo stället. Har jag några andra banns där jag har kört för fort vid stan. Jag har blivit bannad någon gång men vissa av dom banns har visat sig varit felaktiga och det har löst sig vida trevliga supports. Efter vissa banns så har jag tagit mig mer hänsyn och har börjat tänka lite mer annorlunda och jag har utvecklats. Kan även ta upp att dessa banns var vid en tidig början av min rp och därför visste jag inte särskilt mycket. Jag har självklart utvecklats och blivit en erfaren rp spelare och jag tror att många kan hålla med om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det är svårt för mig att kunna säga att jag kunde göra något annorlund då jag inte var den som orsakade detta. Men jag skulle kunnat ha pratat med han mer om att han ska börja sköta sig mer men han lyssnar inte på mig så mycket då han är två år äldre och så omogen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har absolut och definitivt lärt mig efter denna bannen. Det känns verkligen så tråkigt att inte kunna spela hos er längre och jag hoppas att ni kan förstå verkligen hurt ledsen jag är över detta. Detta kommer aldrig och jag menar ALDRIG att hända igen! Jag kan verkligen inte sluta tänka på unive och det känns verkligen så tråkigt att jag inte kan spela hos er med mina fantastiska vänner. Jag vill inte att jag bara ska komma tillbaka till servern för att kunna rp utan även för att säga att jag är hemskt ledsen över att detta har hänt och för all respekt som ni inte fick! Jag tänker på unive varenda dag och jag hoppas att ni kan förstå mig! Jag ber och hoppas på att vi kan lösa detta på något sätt!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår!

Hoppas att vi kan lösa detta via att min bror fortvarande förblir bannad och att ni kan ge mig en ny chans via att ni bara bannar han och inte mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka