Nekad lindahh |Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lindahh

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/lindishh/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Linder

Vad är ditt discord namn? linder#0147

Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emilio paublo roberto och är en chilensk medelåldrig man. Under Emilios uppväxt har han konstant blivit retad för hans utseende och dialekt då han inte pratade som alla andra. Emilio hade även väldigt tufft som barn i uppväxten då han fick lämna sin familj i Chile när han var liten och fick leva i en fosterfamilj som konstant såg ner på han här i Sverige. Emilios uppväxt har gjort så att han har hamnat på fel sida och behöver hjälp upp. Emilio lever i en värld med depressioner och droger som han inte kan rå för eftersom det var hans väg ut.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har spelat ett tag nu och känner att jag vill utveckla mitt spelande då jag känner att jag är bra på att hålla rollen men även att jag vill börja spela på riktigt. Om jag skulle bli White listad skulle jag göra allt för att gå in i min roll och göra Unive en bättre plats där alla är seriösa med sitt spelande.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom det här är den server som just nu är bäst i den svenska Communityt och har flest svenska spelare som är online då det blir som på riktigt då man träffar nya konstant och inte samma personer då och då.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av en kompis som har spelat ett tag och blev förälskad i servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med min rollspel är att göra andras spelande på servern till en bättre tid då jag tar min rollspel seriöst men även att växa in mig i Emilio som person och kunna agera efter hans val och tankar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar lite just nu på Vortex men den håller inte måttet för min rollspel då jag vill byta till unive som tar saker mer seriöst.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top