Nekad Limmpajken69 | Medlem ansökning {[Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limmpajken69

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? 12kaninen

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lars görman, 26 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, trevlig, schysstr

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han har varit ett riktigt busfrö och har gjort dåliga grejer i livet och har hamnat på fel bana men står ändå på alla tår. han vill bli riktigt rik och känd men på den laliga vägen. han gillar bilar och jävligt mycket mat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? väldigt mycket bra rp och roliga minnen på servern, mycket skratt och bra scenarion. jag kan bidra med den bästa rpn.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska tänka på sig själv hela tiden och låta motpartnern ha kul också och ska kunna vinna. scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, sa fula saker till en grabb i pm, jag fick ban men har tagit in de grejerna och har lärt mig att bete sig bättre.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm: dödar någon utan anledning, vdm: kör över någon med sitt fordon, powergaming: att man inte rpar på skador, powergaming2: att man spelar för makt och pengar,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad ansökan
Anledning: Röd spelare / under granskning

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka