Nekad Limetap | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liamsnya

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/8yg7i9hdfygu8hsdfuyhibsihyubf/

Ditt Hex-ID: 1100001440dd169

Vad är din discord tagg? liamsnya#9858

Vem var det som bannade dig? ben 10

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? krim utan krim,

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad efter att ha varit kriminell och blev av med whitelist och kriminell rollen. Det kom 2 grabbar som gjorde ett scenario med vapen då jag satt i en bil och jag valde att sjuka tillbaka även då det inte hände något. Staff såg det och bannad mig för kriminell utan ha kriminella rollen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte i en bil och råkade halvt köra in i 2 grabbar med vapen och dom började leka skit tuff och kaxade mot mig när jag råkade. Dom drog vapen och det blev några skott skjutna från båda hållet innan båda han ta sig därifrån. Efter det satte jag mig i bilen och han åka halvvägs till sjukhuset innan jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag var van vid att rollspel som kriminell och tänkte försvara mitt liv och gjorde ett impulsivt beslut som är felaktigt och jag vill be om förlåt till medlemmar och Staff för att jag bröt mot en av era regler. Jag vill visa en annan sida av mitt rollspel i framtiden.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit avstängd i början av mitt rollspel carrier för att ha pratat ooc och ej använt sunt förnuft men har lärt mig massor utav mina avstängningar och min senaste avstängning har fått mig o känna hur onödigt och hur mycket jag gillar unive och jag saknar verkligen att spela på denna server med kompisar. Nu förtiden kollar jag mest på livestream och youtube klipps från unive och jag vill verkligen ta del av unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade i första hand kunnat söka White list och börjat därifrån och senare sökt kriminell om jag vill rollspela som en kriminell. Jag skulle ha försökt avlägsnat platsen utan några skott involverade i det där scenariot. Det finns många saker jag velat ändra på som jag önskar att jag kunde ändra på nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte göra någon kriminell handling utan kriminella rollen och att unive rp är något jag saknar väldigt mycket. Ifall staff kan se över detta och ge mig en andra chans lovar jag att söka white list och kriminell roll ifall jag har chansen och om jag inte godkänns där ska jag börja jobba vit.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka