Nekad lim | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EEee

Aktiv Medlem
Meddelanden
883
Reaction score
62
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Liiiaam/

Ditt Hex-ID: 1000013ff359b4 (Hex)

Vad är din discord tagg? liiiamm.

Vem var det som bannade dig? Ludde

Bild på banmeddelande: unive bilden.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Under perioden jag blev så hade jag skrivit till en person "Om jag kan få inlogget" och ta bilder det jag menar är då det var en meta discord som jag vet några personer var med i och jag ville avslöja dem eftersom dem också meta och fuskade. Denna staffen som väljer att banna mig var väldigt partisk och var i princip vän med personerna jag försökte anmäla därför få jag permanent avstägning på grund av försöka betala. Jag frågade en person om jag fick ta bilder o avsölja dem som meta och ta lite bilder men han var vän med dem som hade meta dc, fusk dc o allt men han ville inte snitcha därmed väljer han skicka bilden vidare sen målade dem på nått sätt upp mig som att jag försöker betala någon. vilket inte var fallet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det jag nämnde var att jag skrev till en person om jag kan få inlogg, inlogget var då en person discord konto eftersom jag ville motverka metagaming, fusk inom unive under denna period. Men min vän som jag frågar om inlogget var också vän med dem andra sidorna och han ville inte snitcha, min vän som jag skickade till skickar bilden till dem andra vilket jag inte kunde bry mig om, Ludde som var admin vid denna tidpunkt var vän med dem som fuskade o hade meta dc och allt men dem målar upp mig som att jag försöker betala men det har jag aldrig försökt med. Inte ens nämnt ordet pengar, eller betala i ett meddelande så det är jävligt skevt om jag ska vara uppriktig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig o felaktig det avgör ni själva, absolut medger att det var tjafs ja men att jag betalar gjorde jag inte, Jag frågar "Kan jag få inlogget" inget mer med det. Ludde var väldigt partisk och var vän med dem personerna som metade och därför flera dem blev skickade för fusk eftersom jag tillslut fick grejer på dem men jag blev ändå bannad av Ludde eftersom han var som sagt vän med dem och målar upp mig som att jag försöker betala någon när jag egentligen inte har försökt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ett par gånger inga grova enligt mig, en del felaktig också ja

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Min intention var ju till Unives bästa att påkomma fuskare, meta discord men min ban handlar egentligen om att jag anser att staffen var korrupt och väljer att banna mig för grejer som inte stämmde och skriver att jag "försöker betala" för att få folk bannade. "Ludde tog detta beslut helt själv" och bara skickade mig utan att ens prata. Sen blev han demotad några dagar senare men gjorde aldrig nån överklagan för jag pausa min fivem karriär.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Personligen gjorde jag inget fel ifrån botten av mitt hjärta, försökte avslöja fuskare vilket jag gjort förut också men det är som det är.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Jag är nyfiken vad bevisen är för att förtydliga. Jag vet inte ens vad exakt som står osv o bra att kunna veta till framtida överklagningar om denna nekas.

Jag medger att jag kan har gjort tvivelaktiga grejer men förstå mig jag nämnde inte ens ordet pengar och inte försökt betala någon för att få någon bannad. Jag nämnde om jag kunde få ett inlogg och erbjöd att jag kunde göra nått för personen absolut och kanske togs som att försökte betala men orden betala har jag inte ens nämnt i sin kontext.

Hade gärnat önska en unbann om det är möjligt. Vet egentligen inte vad jag kan skriva mera jag försöker vara så ärlig emot er. Men skicka gärna banbevisen så jag också vet om bannen skulle handla om nått annat exempelvis isåfall nämn det gärna här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka