Nekad lilwheelchair6969 | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lilwheelchair6969

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/239386751/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wiggo

Vad är ditt discord namn? lilwheelchair6969#4680

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Ahmud Abbar och är 21 år gammal, han kommer från Irak där han flydde när han var 5 år, han hade det väldigt tufft i Irak där bland annat hans pappa blev mördad och han hade det väldigt tufft så hans familj behövde en omstart, han kom till staden när han var 13. Innan så bodde han Tyskland i 8 år och gick stora delen av skolan i Tyskland . Han kom till staden för att hans Mamma och två syskon flyttade hit. Han gillar och glida runt i staden och ha kul med sina vänner. Han är ganska pratglad och rolig, han har alltid kul med sina vänner. Hans intressen är och jobba som kriminell för att han gillar spänning och adrenalin, han vill även tjäna mycket pengar på det han håller på med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer spela mycket rp eftersom jag spelar väldigt mycket. Jag kommer vara väldigt rolig mot alla, för att alla ska få en rolig spelupplevelse

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tyckte det verkade riktigt roligt när jag sett flera streamers spela gta rp och särskilt så fastnade jag vid unive särskilt för det var mycket spelare inne och att det ser ut och vara en riktigt bra server med roliga individer.

Hur hittade du Unive? Jag kollade tiktok och såg en streamer som heter cosmo_bt och har kollat väldigt mycket streams så jag blev sugen på att ladda ner fivem och komma in på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så roligt som möjligt med alla personer. Vill även kunna skaffa ett jobba och vänner, en fet bil hade heller inte suttit fel.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det är mest att jag vill träffa nya kompisar och bilda nåt slags kompisgäng som gillar bilar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka