Accepterad Lillish2.0 | Ban Överklagan | [Bot Fredda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lillish2.0

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199103394626/

Ditt Hex-ID: 11000014422c342

Vad är din discord tagg? lillish, lillishx2

Vem var det som bannade dig? Bot Fredda

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag omedvetet lagade en oförsäkrad bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag lagade en bil på mekko sen behövde jag stänga av och åka på fotbollsmatch och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, men jag var inte medveten om det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte laga oförsäkrade bilar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din ban överklagan har accepterats.

Det här blir din enda varning om detta, håll koll på DMs i framtiden så att vi kan kan nå dig, väntade ändå 3 dagar och skrev flera gånger till dig.
kolla extra noga i framtiden när du lagar bilar, har du några oklarheter runt något så gör vi alltid vårat bästa med att svara på dom i support.
Ha en fortsatt trevlig helg

Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka