- Meddelanden
- 178
- Reaction score
- 89
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198798876241/
Ditt Hex-ID: 110000131fc2e51
Vad är din discord tagg? Lillemanen
Vem var det som bannade dig? Vilgot2826
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Vilgot valde att lägga en ban på mig för att jag inte använde /me vid en krock. Liksom kom i ganska hög fart och krockade utan att sedan skriva /me. Jag rpade med rösten men glömde /mes helt. Detta kommer bli en förbättrning ifrån min sida på Unive Roleplay
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag körde med min Urus, Kom i ganska hög fart och krockade i en mur. Jag rpade bara med rösten typ som "Ajjjjgh" osv och glömde /me exempel "/me Yr + Blöder ifrån ansiktet" och utveckla rpn på de sättet. Ifa jag körde in till piren garaget och tog en bil som inte va lika skadad körde upp ifrån backen mot sjukhuset och blev bannad ifrån Unive RP & Staffen va Vilgot. Vilgot gjorde ett bra jobb som sin roll och bannade mig för Powergaming.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte, Denna bannen ligger rätt på mig och den är här för att jag ska lära mig vad som är rätt & fel.
Pratade med Vilgot efter detta i support på vad man hade kunnat göra
bättre och inte, Som i detta fallet att utveckla rpn med /mes. Vi sa då¨
"/me Yr + Blöder kraftigt ifrån ansiktet" hade varit ett exempel i detta
fallet.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Jag har blivit bannad ganska mycket men ingen har varit onödig
därav att jag har lärt mig mycket vad som är fel och rätt. Detta kommer
förbättras mycket ifrån min sida, Har alltid använt /me innan men just
denna gången glömde jag.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Mycket skillnad!
Nuläget hade jag valt att istället bara för att rpa med rösten
hade jag utvecklat scenariot men att använda /me exempel
som jag nämde innan "/me Yr + Blöder kraftigt ifrån ansiktet"
eller något annat liknande. Sedan efter man har krockat kan man
även ha "/sme Stora sår ifrån ansiktet" som man kan rpa på.
Att kunna åka in till sjukan och rengöra & kanske sy eller något
sådant för att få en sådan bra rp som möjligt!
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Mycket! Detta kommer inte hända igen eftersom jag har lärt
mig att jag alltid ska använda /mes vid exempel en krock.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ajjemän!
Ditt Hex-ID: 110000131fc2e51
Vad är din discord tagg? Lillemanen
Vem var det som bannade dig? Vilgot2826
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Vilgot valde att lägga en ban på mig för att jag inte använde /me vid en krock. Liksom kom i ganska hög fart och krockade utan att sedan skriva /me. Jag rpade med rösten men glömde /mes helt. Detta kommer bli en förbättrning ifrån min sida på Unive Roleplay
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag körde med min Urus, Kom i ganska hög fart och krockade i en mur. Jag rpade bara med rösten typ som "Ajjjjgh" osv och glömde /me exempel "/me Yr + Blöder ifrån ansiktet" och utveckla rpn på de sättet. Ifa jag körde in till piren garaget och tog en bil som inte va lika skadad körde upp ifrån backen mot sjukhuset och blev bannad ifrån Unive RP & Staffen va Vilgot. Vilgot gjorde ett bra jobb som sin roll och bannade mig för Powergaming.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte, Denna bannen ligger rätt på mig och den är här för att jag ska lära mig vad som är rätt & fel.
Pratade med Vilgot efter detta i support på vad man hade kunnat göra
bättre och inte, Som i detta fallet att utveckla rpn med /mes. Vi sa då¨
"/me Yr + Blöder kraftigt ifrån ansiktet" hade varit ett exempel i detta
fallet.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Jag har blivit bannad ganska mycket men ingen har varit onödig
därav att jag har lärt mig mycket vad som är fel och rätt. Detta kommer
förbättras mycket ifrån min sida, Har alltid använt /me innan men just
denna gången glömde jag.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Mycket skillnad!
Nuläget hade jag valt att istället bara för att rpa med rösten
hade jag utvecklat scenariot men att använda /me exempel
som jag nämde innan "/me Yr + Blöder kraftigt ifrån ansiktet"
eller något annat liknande. Sedan efter man har krockat kan man
även ha "/sme Stora sår ifrån ansiktet" som man kan rpa på.
Att kunna åka in till sjukan och rengöra & kanske sy eller något
sådant för att få en sådan bra rp som möjligt!
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Mycket! Detta kommer inte hända igen eftersom jag har lärt
mig att jag alltid ska använda /mes vid exempel en krock.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ajjemän!