Nekad Lilleman69 | Chef-jobb ansökan [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lillemanen

Aktiv Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
89
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönsson Fastighetsbyrå AB - Chef

Vad heter du IRL? Liam

Vad heter du på discord? Lillemanen

Hur gammal är du? 15 Fyller 16år - 2008

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat cirka 2veckor nu men tagit många pauser och började år 2021.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla de på så sätt att jag kommer vara aktiv och ha strikta regler vad man får göra och inte. Men till början kommer jag kolla en aktivitet på alla anställda om dom är aktiva eller inte lite efter det kommer jag hålla ett möte för att visa upp mig och berätta om mig själv och hur jag vill att vi jobbar på Jönssons. Jag kommer göra de på så sätt att alla kommer kunna känna att de är aktivt och många som jobbar där och tar de seriöst. Jag kommer vara strikt med regler och alla regler ska skötas annars sparken eller varning. Jag kommer även göra platsen säker så alla anställda kan känna att Jönssons är en trygg plats att befinna sig på. Kommer även hålla koll på ekonommin i företaget så ingen skulle sälja ett hus för lite eller för mycket.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Sådär, Jag är öppen att lära mig. Men jag har en del erfarenheter inom fastigheter då jag va de på en annan server jag spelade på innan Unive och vet hur allt fungerar. Exempel är ju att jag vet hur man säljer och visar osv och gillar yrket då jag brinner för de.

Hur ofta kommer du vara inne? Cirka 5 timmar om dagen oftast mer men ungefär 5timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart skulle jag de.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope.

Har du läst våra Regler? Japp!

------------------------rep inga erfarenheter inom jönssons och det är ett svårt system

------------------------rep inga erfarenheter inom jönssons och det är ett svårt system
Hur vet du att jag inte har några erfarenheter? Varför hoppar du på mig så?? Jag har jobbat som anställd där förr

Nekad, ej varit medlem i 30 dagar. Du kan ansöka till chef igen 2024-05-24.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka