Accepterad Lilleman0 | Ban Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilleman0

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,953
Reaction score
258
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198831096223/

Ditt Hex-ID: steam:110000133e7d19f

Vad är din discord tagg? Lilleman0

Vem var det som bannade dig? Berra har ej ban bild men fick ban i en och en halv dag för pwg

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-19 175608.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna mig för jag skrev /me kastar bort lapp vilket var både fel av mig och omoget

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några andra hade blivit dödade och sen kommer polisen och söker igenom alla och börjar med sjv rp. Sen när jag blir återupplivad så försöker jag sträta imot vilket går skit för jag blir tazrad och han rpar inte på att han tar ut nålar eller nått och sätter hårda handklovar på mig så jag inte kan sträta imot eller röra mig vilket gör mig skit sur. Sen så håller han på och sätta massa lappar på mig och då gör jag fel igenom att skriva /me kastar bort lapp. Jag uttryckte mig fel då jag menade att jag tex skakade bort lappen med kroppen men det skulle också blivit fel då jag borde bara ha accepterat att jag skulle bli arresterad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban och jag var omogen i detta fall men jag var väldigt sur för poliserna ger mig inte en chans att kunna fly eller liknande när dom tazerar direkt och sen sätter dom på mig hårda hansfängsel och då tappar jag det och blir skit sur och vägrar sätta på mig den där lappen, Vilket var fel utav mig jag borde bara satt på lappen och fortsatt rpa med poliserna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. gamla bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde bara ha satt på lappen och rpa vidare med polisen i scenariot men istället för det så vägrade jag sätta på lappen. Men jag betedde mig omoget i stunden för jag var arg för dem aldrig kan spela för motparten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag har lärt mig att bara rpa vidare och inte haka upp sig på små grejer och bara rpa vidare. Nästa gång jag blir gripen så kommer jag vara mer mogen och vissa att jag är en seriös spelare

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka