Accepterad lilla a36 | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lilla a36

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin Falksäter

Vad är ditt discord namn? A36 eller real_a36

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas Anderson och han är 28 år gammal. Hans största intresse är att började jobba som polis och bli högt uppsatt inom Unive,s polis kår. Hans mamma jobbade på en skola som hete Gunnarsby skolan. Där var hon rektor och bestämde över 7-9 aså högstadiet. Där emot så var Lucas pappa kriminell och hade efter namnet Johanson, Men hans mamma hade efter namnet Anderson, dom var inte gifta efter som när dom fick luckas så blev det ett bråk och pappan åkte in i fängelset i ett år. Sedan när han kom ut ur fängelset så hade Lucas mamma hittat en ny kille som hete Johan. Lucas hade där efter inte träffat sin pappa och då bode han bara hos sin mamma och Johan. Lucas var en busig unge med extra energi och hade lite problem med sin engelska.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp nivå och rolig rp kommer ochså att göra en streamer ansökan och bli streamer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att du ska spela så alla har kul i senarion och göra så inte bara en person har kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag kan rdm vdm meta, Rdm menas med att du dödar någon utan anledning, Vdm är att du använder din bil till ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det kan jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka