Accepterad lilgubben04 | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lysande loco

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? . Leon

Vad är ditt discord namn? . tottidinlokalaalban

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2008

Berätta om din karaktär. . min karaktär heter mukki khalil och han kommer ifrån kosovo. mukki bodde där tills han var 16 år gammal. mukki är en person som är väldigt tuff och våga säga vad han tycker till alla. om en vän till mukki skulle beskriva honom med 3 ord är de stark, snygg, krigare. mukkis intresse är bilar, han har älskat bilar hela sitt liv och hans favorit bil märke är bmw och mercedes men han tycker mer om bmw. när mukki bodde i kosovo hade han en rätt så tuff uppväxt, hans föräldrar drack alkohol om dagarna och mukki var bara ute hela tiden och höll på med kriminella saker som t.ex. narkotika försäljning. mukki flyr från kosovo ensam till sverige när kriget mellan kosovo och serbien håller på. mukki lever idag och han bor idag i unive staden. mukki har massa kompisar och han funderar på att bli polis för att stoppa kriminalliteten för han insåg att det inte är värt att leva kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? . det jag kan bidra med till serverns rp är att jag kan göra långdragna kreativa scenarion med socialt rollspel. Jag har rpat på flera servrar men jag har rpat längst på Unive och när jag RPade på unive var jag riktigt duktig faktiskt och jag har alltid varit duktig på att RPa tycker jag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? . att man ska spela för att ha kul. inte för att vinna. ifall man förlorar äre bara att gå vidare och det viktigaste är att ha kul. Vi säger att man förlorar ett skott scenario och dör då ska man inte combat logga bara för att inte förlora sitt vapen. så huvudsaken är att ha kul och att man ska acceptera en förslust. och båda ska ha riktigt kul tsm.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? . Ja, nlr om jag dör i ett scenario ska jag inte minnas något, rdm, jag får inte döda ngn utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? . ja ja har 1000+ timmar i 5m

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? . nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka