Accepterad lil Winston | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lil Winston

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198286246443/

Vad är ditt namn i verkligheten? winston

Vad är ditt discord namn? winston_ma#2222

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Svenson han växte upp bland bilmekaniker, redan från dag ett så hängde han med sin pappa och lärde sig att meka med bilar Hans mor anika dog när hon var tjugo år gammal tack vare en olycka när dom var ute och körde bil. När anika råkade ut för sin olyka blev Adam mycket ledsen men han bästemde sig att han inte skulle låta detta förstöra hans liv
Enda sen den dagen har Adam levt med sin pappa i en ganska liten staden. En dag så skulle hans pappa leverera en skruv till värkstan så bblev han rånda backom en afär och slutade up som sjkuten och sen avled vid denna tid punkt va adam 18 år gammal vilket gjorde att han kunde ta hand om sig själv tirekligt bra för att överlev. Han fick sedan ett jobb på vianor där han spänderade 4 år av sitt liv med att hjälpa andra med deras bilar och liknade idag så är Adam 30 år gammal och söker ett nytt jobb och en ny stad med nya möjligheter och han hoppas att han kommer hitta dom i denna stad!

Varför ska just du bli whitelistad? jag har varit whitelistad på denna server och jag har tyckt att de har varit svin kul och jag strävar alltid efter roliga scenarion både för mig och min motspelar och jag vet att denna server har väldgit mycket av de och de här är den enda servern som jag finner tillräckligt intressant och roligt för min rp nivå. Samt jag kan lova er att jag kommer bidra med roliga scenarion och bra RP

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli Whitelistad för att alla mina vänner spelar här och jag känner att detta e den ända servern som uppfyller alla mina rp krav samt ider som jag vill genomföra och tycket även att denna spel bas är bland dom trevligaste och roligaste

Hur hittade du Unive? de va för välfigt länge sen när jag började med fivem och jag tog den som va högst upp på server list och då så kom jag in på en server som jag tycket värkade som en riktigt bra server att börja med och nu har jag ändå spelat har i över ett år

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att skapa roliga scenario för både mig och mina motspelare och ha så mycket kul som de bara går. Men min
karaktärs mål är att bli en lyckad man och bilmekaniker

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar bara här och kommer att forsäta göra de även om jag inte skulle få whitelist
 
Senast ändrad:
försökte att skriva mer denna gång plus skrev även om en annan karaktär som jag tror har en lite lätare backrund att förklara
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top