Nekad lil Winston | Ansökan till Servervakt[Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lil Winston

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Winston

Ange ditt födelsedatum 4 Juli 2003

Vad heter du på discord? Winston#2222

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag vaknar runt 5 och spelar till 6 på morgonen
men så klart så finns de dagar då man är ute med vänner och mer men skulle säga att jag kommer va väldigt vaktiv.

Hur länge har du spelat på Unive? räknar inte dagar men de är över ett år nu jag har spelat på denna server så länge jag kan Minnas.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle dv alla bilar som är övergivna så att servern lagga mindre och sv banna folk som gör massa fel.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag vill kunna hjälpa till med små saker som inte staffs har tid med.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag skulle ta bort alla lallar som förstör får andra spelar på servern.

Varför ska just du bli servervakt? jag är aktiv och ser till att ta tag i problem som jag ser. Till exempel om någon lallar inte kan bete sig

Varför vill du bli servervakt? för att jag är trött på alla lallar på servern och jag tycket synd om alla som måste stå ut med dom.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag har väldigt goda erfarenhet eftersom jag har varit både support och mod.

Är du whitelistad på serven? Ja!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans eftersom jag har spelar på serven så länge så har jag några bans i bagaget Till exempel en gång så råkade jag slå en staff på GZ och han bannad mig men vi löste de

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej jag spelar bara på denna!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka