Nekad Lil Benny11 | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E27

Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohamed

Vad är ditt discord namn? ninjaturtle1122_

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Andersson och han är född 1997 20 Juni. Ahmed är uppväxt i ett lyx hem nära Stockholm där han bodde med sin farsa. Ahmed blir irriterad på alla barn som han ser om dagarna. Ahmed hade en tuff barndom för att hans pappa Var en mafia boss och alkoholist. Så när pappa kommit hem så gick han till Ahmed och börjar slå han Rak i huvudet. När Ahmed var 5 år Så rymde han från sin farsa och började leva på gaterna. Han hade inga pengar så han började med att snatta godis på ica för att få i sig mat. När Ahmed var 12 år så kallades han för ficktjuven Ahmed för att han snodde pengar av folk som gick på gaterna. Men efter ett tag så rånade han en jävligt stor bank där han blev tagen av polisen och fick sitta i fängelset. När Ahmed kom ut ur fängelset så började han fundera på livet och vad han kan göra med sitt liv han började i skolan igen sen gick ur den och blev polis senare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer bidra med rolig och seriös rp. När det sker ett scenario så kommer jag inte bara tänka på att vinna jag kommer tänka på att alla ska ha kul. Roliga clips i discord. Även hjälp nybörjare på serven

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så att alla har roligt och inte för att man själv ska få pengar och spela för makt. De är ett spel o alla ska ha roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst alla regler och kan de nu utan till, som tillexempel power gaming det betyder att om man krockar med sin bil så ska man rpa på sina skador och skriva tillexempel skriva /me blöder från pannan och sånt om man nu skulle krocka. En annan regel är sunt förnuft som är en väldigt stor regel och handlar om att man ska ha ett logiskt tänkande när man rpar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har runt 1000 timmar på FiveM och var medlem på Unive förut och kört på andra servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Ansök om 24 timmar.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka