Nekad Liiam | Ban överklagan (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

EEee

Aktiv Medlem
Meddelanden
905
Reaction score
62
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Liiiaam/

Ditt Hex-ID: 11000013ff359b4 (Hex)

Vad är din discord tagg? Liiam#2005

Vem var det som bannade dig? Ingen aning, då jag blev bannad i discorden

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Banned

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Pingade rollen support och blev förmodligen bannad för de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En helt vanlig lördaskväll, de va lite sent såklart runt 2 på natten skulle jag gissa på. Va lite skum, då menar jag skummare än vanligt. Larvade mig lite i unives discord och de som hände va att jag pingade support och sedan ledde detta till konsekvenser. I efter hand så va de dumt och borde verkligen inte ha gjort så som jag gjorde. Borde ha tänkt till en extra gång om de faktiskt är SMART att pinga support eller inte, men gjort är gjort och ber om ursäkt för detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va de definitivt inte då jag gjorde fel med att pinga support rollen i discorden och borde ha tänkt till en extra gång om detta faktiskt va smart, förstår att jag har gjort fel men gjort är gjort och hoppas att ni kan förlåta och glömma de som har hänt och blicka framåt ist. Kan förstå att ni ej kan förlåta mig men detta va 1 månad ialf sen jag blev bannad eller ialf 2 veckor, och va dumt beslut som jag ångrar nu när jag tänker tbx.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tror inte de, kan ha fel. Men de som jag minns så är detta min första ban i discorden och har lärt mig om min bann.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte pinga support och bara låta de vara skulle förmodligen de bästa ha varit men jag är som jag är och ingen kan ändra på mig. Kan va lite busig och omogen

Har du lärt dig någonting efter din ban? De har jag och hoppas att jag kan få unbann om ni vill ge mig en chans till.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka