- Meddelanden
- 887
- Reaction score
- 62
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad heter du på discord? liiamm. eller Liiam
Ange ditt födelsedatum 1 Augusti 2005
Beskriv din dagliga aktivitet. Min aktivitet skiljer sig från dag till dag men spelar ju hellre på kvällarna där jag möjligen anses som aktivare. Men åtminstone 2 timmar brukar vara mera men det är som sagt hur jag känner mig just om jag har orken att spela eller göra annat
Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem i 3 månader tror jag utan att säga upp den vilket jag aldrig har gjort.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Tror jag har 18 bans men 5 senaste är ju ogiltiga är dom.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är enkelt. De är som en vanlig spelare men de kan banna folk om regelbrott skulle uppstå såsom lall, vdm eller rdm. Men deras primära uppgift är att hålla en hög rp som möjligt alltså banna lallare och sånt men det är även att hålla koll på servern ingame genom att rpa och om man finner något regelbrott så kan man helt enkelt få ban.
Varför vill du bli servervakt på servern? Varför jag just vill bli servervakt är att jag vill gärna testa på att vara de helt enkelt och skulle nog själv säga att jag absolut kan bidra som servervakt. Jag som ändå kan säga att jag är en bra rpare har goda erfarenheter inom rp och har sätt princip allt. Jag personligen vill ha en så hög rp som möjligt därför vill jag helt enkelt kunna ha perms för att banna allt lallandet för att uppnå de helt klart. De ända jag vill är bara rpa och ha roligt men samtidigt kunna hålla koll ingame så att regelbrott inte uppstår såsom rdm vdm osv. Vill gärna hjälpa unive helt enkelt med ert arbete på unive och bidra till servern.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att ha eller få rollen servervakt är ett stort beslut och är strängt förbjudet att abusa eller använda till sin egen fördel helt enkelt. En korrupt servervakt är att använda sina perms till sin fördel som att ha toggleid på osv för att se genom hus om någon tex står där så ser man id de är korruption för mig åtminstone. Abuse då är att man helt enkelt använda permsen helt fel och kan helt enkelt ressa sig själv i scenarion för att vinna eller kickar för egen vinning. Man ska använda permsen klokt och smart är rätt ord.
Vad heter du på discord? liiamm. eller Liiam
Ange ditt födelsedatum 1 Augusti 2005
Beskriv din dagliga aktivitet. Min aktivitet skiljer sig från dag till dag men spelar ju hellre på kvällarna där jag möjligen anses som aktivare. Men åtminstone 2 timmar brukar vara mera men det är som sagt hur jag känner mig just om jag har orken att spela eller göra annat
Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem i 3 månader tror jag utan att säga upp den vilket jag aldrig har gjort.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Tror jag har 18 bans men 5 senaste är ju ogiltiga är dom.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är enkelt. De är som en vanlig spelare men de kan banna folk om regelbrott skulle uppstå såsom lall, vdm eller rdm. Men deras primära uppgift är att hålla en hög rp som möjligt alltså banna lallare och sånt men det är även att hålla koll på servern ingame genom att rpa och om man finner något regelbrott så kan man helt enkelt få ban.
Varför vill du bli servervakt på servern? Varför jag just vill bli servervakt är att jag vill gärna testa på att vara de helt enkelt och skulle nog själv säga att jag absolut kan bidra som servervakt. Jag som ändå kan säga att jag är en bra rpare har goda erfarenheter inom rp och har sätt princip allt. Jag personligen vill ha en så hög rp som möjligt därför vill jag helt enkelt kunna ha perms för att banna allt lallandet för att uppnå de helt klart. De ända jag vill är bara rpa och ha roligt men samtidigt kunna hålla koll ingame så att regelbrott inte uppstår såsom rdm vdm osv. Vill gärna hjälpa unive helt enkelt med ert arbete på unive och bidra till servern.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att ha eller få rollen servervakt är ett stort beslut och är strängt förbjudet att abusa eller använda till sin egen fördel helt enkelt. En korrupt servervakt är att använda sina perms till sin fördel som att ha toggleid på osv för att se genom hus om någon tex står där så ser man id de är korruption för mig åtminstone. Abuse då är att man helt enkelt använda permsen helt fel och kan helt enkelt ressa sig själv i scenarion för att vinna eller kickar för egen vinning. Man ska använda permsen klokt och smart är rätt ord.