Accepterad Liiam | Ansökan till Servervakt [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EEee

Aktiv Medlem
Meddelanden
887
Reaction score
62
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? liiamm. eller Liiam

Ange ditt födelsedatum 1 Augusti 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Min aktivitet ser relativt olika ut för varje dag. Ibland är jag inne på dagen ibland på kvällarna men jag personligen skulle nog själv att de ändå är runt kvällarna oftast jag kör men som sagt att köra på dagen är inget problem men mest sannolikt på kvällarna. ( Ingen särskild).

Hur länge har du varit medlem på Unive? Varit medlem i perioder från 2020.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har 18 bans 1. Kommer inte ihåg. 2. Kommer inte ihåg 3. Länge sen. 4. Kommer ej ihåg. 5. Kommer ej ihåg. 6. Rpade emot polisen då var det tydligen failrp att springa ifrån polisen efter han riktar el pistol 7. Misstag då jag inte förstod mina handlingar (Mittfel) 8. Ut gick efter suntförnuft genom att rpa polisen och tittade emot mig när han inte kollade emot mig när han höll o sätta på handfängsel ( Hade då kniv tänkte ta th men fick ban). Var mera utgick efter suntförnuft att hjälpa vännerna när polisen va helt ensam. 9. Inventory var buggad ibland kunde inte folk söka igenom ändå när man inte satt i inventory fick unbann efter 2 timmar. Felaktig då. (Fick 2 krim varningar ist). 10. Minns inte 11. Skippade 12ningen då jag ville rpa. (Medveten). 12. Spawnmenu efter det blev roleback och kunde ej spawna senaste där scenariot skedde tog då arbetsplatsen och återvände för att göra klart scenariot på bästa sätt när allt blev fuckat pga av roleback. (Kunde inte göra något åt detta.) 13. Dubbla bans (Efter ha pratat me han så fick jag ändå p ban när han sa att jag skulle bli tilldelad 10 dagarsban). 14. Inte jag nån som bärde mig ( felaktig ban). (Troik) 15. Hade only day men fick unbann direkt även tbx rollerna då man fick ha det. (Nocap) 16. Jag rpade på skadorna men fick unbann och sen sv ban istället. Det var då min vän som ej rpade men jag fick sv ban ist. (Felaktig). Znapix (Staff) 17. Fick ban då jag sa "Bilen har lite bensin". i baksätet o då är det otroligt omänskligt enligt gaywi fick unbann också (felaktig enligt mig) En MA 18. Felakig då jag inte förstår vad jag gjorde när jag blev tagen till sjukan men quitade bara eftersom min vän höll i mig och blödde nästan ut och skrev till min vän genom /m o discord om det är lugnt om jag reloggar för att återställa timern. (Fick unbann av indientechsupport pga av otillräckliga bevis som jag fick ta åt) Inga direkta giltiga.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är enkelt. De är som en vanlig spelare men de kan banna folk om regelbrott skulle uppstå såsom lall, vdm eller rdm. Men deras primära uppgift är att hålla en hög rp som möjligt alltså banna lallare och sånt men det är även att hålla koll på servern ingame genom att rpa och om man finner något regelbrott så kan man helt enkelt få ban.

Varför vill du bli servervakt på servern? Varför jag just vill bli servervakt är att jag vill gärna testa på att vara de helt enkelt och skulle nog själv säga att jag absolut kan bidra som servervakt. Jag som ändå kan säga att jag är en bra rpare har goda erfarenheter inom rp och har sätt princip allt. Jag personligen vill ha en så hög rp som möjligt därför vill jag helt enkelt kunna ha perms för att banna allt lallandet för att uppnå de helt klart. De ända jag vill är bara rpa och ha roligt men samtidigt kunna hålla koll ingame så att regelbrott inte uppstår såsom rdm vdm osv. Vill gärna hjälpa unive helt enkelt med ert arbete på unive och bidra till servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att ha eller få rollen servervakt är ett stort beslut och är strängt förbjudet att abusa eller använda till sin egen fördel helt enkelt. En korrupt servervakt är att använda sina perms till sin fördel som att ha toggleid på osv för att se genom hus om någon tex står där så ser man id de är korruption för mig åtminstone. Abuse då är att man helt enkelt använda permsen helt fel och kan helt enkelt ressa sig själv i scenarion för att vinna eller kickar för egen vinning. Man ska använda permsen klokt och smart är rätt ord.
 
Senast ändrad:
Varför bad du någon tabort din SV om du ska ansöka om ny? Vad ändrade ditt val?
 
Varför bad du någon tabort din SV om du ska ansöka om ny? Vad ändrade ditt val?
för stunden var jag mer osäker då jag inte hade så mycket koll på hur de var att va sv nu förtiden och det gjorde att jag var rädd för att bli bannad så då kände jag att jag inte hade användning till det men nu har jag läst på vad man får göra och inte som sv så nu känner jag att jag kan använda sv rollen fiullt ut som jag tidigare kände att jag inte kunnat.
 
Senast ändrad:
vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig. Lycka till
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top