Accepterad LIIAAMM | Whitelist ansökning [Leo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LIIAAMM

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
7
Användarnamn: LIIAAMM

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/lereda/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Liam#6740

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2021

Berätta om din karaktär. Väldigt seriös rolig karaktär, strävar mycket efter skapa roliga scenarion, alltid trevlig mot allt o alla oavsett person, alltid försöker hålla humöret uppe mot alla, väldigt ung karaktär som jobbar väldigt mycket. Gillar fordon väldigt mycket snabba bilar är ett intresse, Är en nystartad karaktär som försöker jobba upp sitt liv med pengar, bilar ,vänner och försöker få ett bra liv. En person som jobbar nästan dag och natt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli whitelistad för gillar eran server väldigt mycket , är en person som skapar mycket roliga scenarion och massa mer roligt, jobbar mycket, är inne över 4 timmar minst varje dag, nästan alltid inne, och verkligen grindar för det som jag vill ha , som jag skrev under här.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Tycker det är en av dem bästa servrarna just nu, underbar server oftas är alla väldigt trevliga hjälpsamma, roliga scenarion roliga, helt perfekt server helt enkelt. Jag är en person som verkligen grindar för att få de saker jag vill ha, jag spenderar ett antal timmar på eran server om dagen med att grinda mycket, har lirat mycket fivem tidigare på många olika serverar, då det är chill o bara sitta o lira fivem där det är mindre grefiers och mindre trollande. Ni har ett bra staff team tar väck dessa trollarna.

Hur många timmar har du på FiveM? 606 timmar tror ja.

Hur hittade du Multistaden? En polare tipsade om den och sa det var en grym server.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? 1 men felban.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej just nu bara den, har spelat på många andra servrar som grannkomunnen, rosenberget.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka