Nekad liamwursting | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liamwursting

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/digitalgiftcards/

Ditt Hex-ID: 11000010002b256

Vad är din discord tagg? Liam123456#0537

Vem var det som bannade dig? ^1Bassi

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: Du är permanent bannad för VDM, RDM, Powergaming, Lall och sunt förnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde saker jag aldrig gjort i irl.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hänt innan jag vart bannad är att jag åkt runt i min bil och drifta och krascha in i en vägg och jag rpa aldrig och sen åkte jag vidare och lalla

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycket det inte va en felaktig ban för jag inte skötte mig och nu ångrar jag de för vill spela med mina vänner på server och jag lovar att jag aldrig lalla eller nåt sånt på server

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat gjort annorlunda genom att inte lalla och göra sunförnuft

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig en läxa nu efter bannen kommer jag aldrig och lalla eller göra suntförnuft och om jag blir unbannad så kommer jag ta de väldigt lungt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka