Liamstekarn
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/liamstekarn/
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad är ditt discord namn? liiam#1673
Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man som heter Aaron Jönnson och han är 25 år, han växte upp i ett ganska så dåligt samhälle som han inte kunde ha så mycket saker i men en sak som han verkligen kunde få ha var hans bil intresse. hans pappa var nämligen en man som höll på med bilar så det fick Aaron också att börja gilla det, hans största dröm nu är att kunna börja arbeta på någon bilfirma och träffa massor av nya människor. Han flyttade senare till denna stad för att kunna göra sin dröm till en verklighet men han har ännu inte lyckas med det.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem på Unive tar rp väldigt seriöst och jag kommer även kunna bidra mycket till de arbeten som jag får och jag är också väldigt aktiv på servern. Jag tycker även om denna server och jag vill få många fler att börja spela på den och jag ska göra det igenom att rp:a på ett seriöst sätt men fortfarande göra det roligt för andra så dom fortfarande stannar kvar på servern. Jag vill även bli medlem för då kan man få många fler möjligheter till servern och då kan man till exempel träffa nya människor eller att det blir roligare att spela.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av denna servar på grund av att den har ett seriöst sätt att rp:a på men dom gör det ändå roligt och det finns också väldigt många erfarna spelare som hjälper till mycket och det finns mycket folk. jag tycker att servern också är väldig trevlig och man får lära känna mycket nytt folk och man stöter heller inte på folk som ska vara taskiga på servern. Ni kan också sköta rp:n bra och det är en populär svensk server.
Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom en streamer som jag kollade på, servern verkade väldigt rolig så jag testade att köra på den och nu så fastnade jag för den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill att det ska kännas så verkligt som möjligt när man väl spelar på den och ingen ska känna sig som dom inte passar in där utan att dom kan vara på servern utan att inte känna sig trygg. jag vill även göra Unive till en säkrare och bättre plats och göra så att de som arbetar har det roligare.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill kunna bygga många bra relationer och även se till att folk tar mer initiativ i sitt rp. jag vill även ha kul och bilda en stor vänskap på Unive servern. Jag vill även kunna spela så det blir roligare för andra som är inne på servern också även fast jag rp:ar.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte en deltagare på någon annan server just nu. jag har bara kört på Unive och jag har haft det väldigt roligt!
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad är ditt discord namn? liiam#1673
Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man som heter Aaron Jönnson och han är 25 år, han växte upp i ett ganska så dåligt samhälle som han inte kunde ha så mycket saker i men en sak som han verkligen kunde få ha var hans bil intresse. hans pappa var nämligen en man som höll på med bilar så det fick Aaron också att börja gilla det, hans största dröm nu är att kunna börja arbeta på någon bilfirma och träffa massor av nya människor. Han flyttade senare till denna stad för att kunna göra sin dröm till en verklighet men han har ännu inte lyckas med det.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem på Unive tar rp väldigt seriöst och jag kommer även kunna bidra mycket till de arbeten som jag får och jag är också väldigt aktiv på servern. Jag tycker även om denna server och jag vill få många fler att börja spela på den och jag ska göra det igenom att rp:a på ett seriöst sätt men fortfarande göra det roligt för andra så dom fortfarande stannar kvar på servern. Jag vill även bli medlem för då kan man få många fler möjligheter till servern och då kan man till exempel träffa nya människor eller att det blir roligare att spela.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av denna servar på grund av att den har ett seriöst sätt att rp:a på men dom gör det ändå roligt och det finns också väldigt många erfarna spelare som hjälper till mycket och det finns mycket folk. jag tycker att servern också är väldig trevlig och man får lära känna mycket nytt folk och man stöter heller inte på folk som ska vara taskiga på servern. Ni kan också sköta rp:n bra och det är en populär svensk server.
Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom en streamer som jag kollade på, servern verkade väldigt rolig så jag testade att köra på den och nu så fastnade jag för den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill att det ska kännas så verkligt som möjligt när man väl spelar på den och ingen ska känna sig som dom inte passar in där utan att dom kan vara på servern utan att inte känna sig trygg. jag vill även göra Unive till en säkrare och bättre plats och göra så att de som arbetar har det roligare.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill kunna bygga många bra relationer och även se till att folk tar mer initiativ i sitt rp. jag vill även ha kul och bilda en stor vänskap på Unive servern. Jag vill även kunna spela så det blir roligare för andra som är inne på servern också även fast jag rp:ar.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte en deltagare på någon annan server just nu. jag har bara kört på Unive och jag har haft det väldigt roligt!