Nekad liamrydell | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liamrydell

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? liam rydell

Vad är ditt discord namn? liamfknrydell/liammm

Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter melker ferraros. Han har en ganska trasslig bakrund. Han förlorade sin pappa vid överdos och hans mamma dricker sig full varje dag när han kommer hem. Denna bakrund har fått han på gatorna. Men nu vill han ändra på det. Den nyss gängkriminrela 21 åringen vill starta om sitt liv genom att skaffa job, flickvän och få sin mamma på rehab. Melker är väldigt interesserad i bilar. Det är det ända som fått han ifrån att gå sina föräldrars spår. Han har väldigt starka känslor, lätt att bli arg men också omtänksam.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har inte så mycket erfarenhet hav rollspel i fiveM inann men jag vet grunderna och får det å funka. Jag kan bidra med bättre rp för mig och andra. Man brukar säga att det smittar av sig. Exakt så tänker jag när det kommer till seriös rp. Om en sköter sig sköter sig andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder ungefär att det ska vara såpas bra rp så att oavsett om du vinner i ett scenario eller dina motståndare ska det vara kul för påda. exempelvis, Om vi säger att det är poliser som ska stoppa några kriminela från att råna en bank. Men rånarna hinner undan. Då ska det bli kul för poliserna med med att efterlysa dem. Det menas även att man ska spela så att de ska vinna lite överdrivet sagt. Man spelar inte så man gör det bäst för sig själv utan för rpns skull så är man inte egoistisk.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst igeom era regler och jag förstår dom precis. Vi tar några exempel som ex. FearRP. Det betyder att du inte värnar ditt liv. Förklarat enklare betyder det att du inte ska vara rädd eller göra snabba saker som du kanske hade gjort i en icke seriös rp server. Som exempelvis. Om du är obeväpnad i ditt hus en natt och sover och ett gäng maskerade män kommer in i ditt rum beväpnade ska du inte försöka rymma utom spela med previs som i verkliga livet. Vi tar en till. Rdm, rdm betyder random death match. Vilket betyder följande. Du får inte springa och skjuta någon utanför ett scenario (utan en anledning). ex. om du går på stan och helt plötlsigt kvinhugger någon utan anledning är det rdm.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Det här är den första svenska rollspels servern på fivem men då jag har spelat engelska innan och även på roblox.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte något speciellt, där emot vill jag nämna att jag har riktigt lätt att gå in i karaktären och skapa bra rp. Notera att jag har dyslexi vilket kan påvärka min ansökan

Nekad, utveckla din karaktärsbeskrivning. Frågan - ”Berätta om din karaktär.”
Tips - Beskriv mer om personlighet.
Du kan ansöka igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka