Ej Antagen LiamRebell | Chef-jobb ansökan (Båtbolaget)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LiamRebell

Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? Duvetliam (liamrebell)

Ange ditt födelsedatum: 30 Januari 2010

Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader typ

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef jag har aldrig varit chef förut men har varit P/A på båtbolaget mer än halva min tid på denna servern.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag ska försöka ha en bra service och ha ett bra bemötande mot kunder samt att vara respektfull, jag ska vara likadan mot mina anställda lite smått sträng men mjuk är väldigt lungn utav mig och jag ska göra så att alla anställda känner sig nöjda över sina löner när vi har en summa i kassan som är stabil och så vi inte behöver vara försiktiga med hur mycket vi köper in så vi har allt som kunder brukar vilja ha samt att man har en bra struktur inom jobbet. Jag ska försöka göra båtbolaget så aktivt som möjligt och ha regelbundna möten/aktivitetskontroller och kommer kolla igenom vem som har jobbat mest vem som har jobbat minst eller inget och jag kommer ha som en regel att ifall man är inaktiv i mer än 3 dagar utan anledning så får de sparken eller nedgradering, beror helt på hur aktiv du varit den senaste tiden och kommer hålla koll i in och ut ur tjänst regelbundet pga utav att jag vet sedan innan när jag jobbat på båtbolaget att det varit folk anställda där som bara varit där när de blev anställda sedan efter det har man aldrig sett dem igen efter det och sedan har man haft chefer eller bitr chefer som vissa inte ens har sett inne mer än en handfull gånger under hela sin anställning på båtbolaget och jag tycker inte att det är acceptabelt längre att så mycket högt uppstatta och andra anställda är inaktiva nästan mer än halva deras tid som chef eller anställd för att dem har någonting bättre för sig verkar det som. Vill försöka få tillbaka den motivationen till att få folk o börja jobba igen och har sett massa nya olika chefer på båtbolaget på senaste tiden men dem säger upp sig fort för att dem inte har ork eller tid verkar det som att driva en firma som te.x båtbolaget då. Då borde man ha förstått sedan innan att man inte var rätt person för det.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? har lite svårt vissa veckor att vara inne men är inne hela tiden min lediga tid brukar vara inne 5-6 timmar på vardagar och på helger kan det vara upp emot 10-12 timmar men ifall jag inte är inne brukar jag sitta med discord och kanske skriva ut saker eller lägga upp olika möten och tiden kanske till och med att vi har en dag varje vecka te.x fredag eller lördag där vi alltid har planerade möten och där vi lägger upp vad vi ska göra för att förbättra eller annat. sen tillbaka till aktiviteten så är det så att jag är med i ett gäng men i det sammanhanget gäller det bara att prioritera rätt saker samt att jag själv kommer prioritera båtbolaget före någonting annat för att försöka att få slut på all inaktivitet och oseriöshet.

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju. Du har 48 timmar på dig innan du blir automatiskt nekad. Lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka