Accepterad Liampro | Medlem ansökning [eric_cool]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liampro

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Liam i värkligheten.

Vad är ditt discord namn? Kebabsvarvsren_999

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Lucas Andersson. Han är nyinflyttad och nyfiken person. Han är väldigt trevlig,rolig och omtrnksam. Han har precis fyllt 19 år och meter efter ett jobb.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, trevlig och pratglad.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lucas har haft en tuff uppväxt, han hade det dåligt i skola. Samt fick f i nästan alla ämnen. Detta gjorde så att det var många samtal med rektorerna samt att han även fick gå om en klass för att försöka jobba upp di a betyg. En dag när Lucas kom hem från skolan så berättade hans farfar att han farmor hade dött. Detta gjorde Lucas väldigt ledsen eftersom att han och hans farmor var väldigt nära varandra och brukade nästan fika och kolla på tv varje dag. Lucas grät flera dagar samt han ville inte gå ut ur sitt rum på hela dagarna. En vecka efter hans farmor dog var det dags för en begravning, redan när han kom in i kyrkan så blev han så ledsen att han behövde gå ut samma sekund som han gått in. När det gått 2 år efter det som hänt hans farmor så började han med dumma saker till exempel med att sälja droger samt göra andra dåliga saker för att tjäna pengar osv. Vid denna tidpunkt var han endast 12 år så han var väldigt ung. En gång när han skulle sälja droger så stod socialtjänsten och hade koll på honom, de såg att han sålde droger och han placerades på ett JVM hem och där satt han tills 16 års åldern innan han fick flytta hem igen, och sedan dess så han han skött sig bra och pluggat för att försöka få ett bra jobb och klara sig i vardagen osv. Han har även en kompis som heter Kevin de brukade hänga lite förut men han Kevin sover ganska ofta så man får passa på att hänga med honom när han är vaken.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga samt bra scenarios där jag spelar för båda parterna i scenariot. Samt att alla regler följs.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att ma. Ska göra så att alla som är med i ett scenario ska ha det roligt och inte bara du själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag ej!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja det kan jag! 1. Rdm och det är när man skjuter/slår någon utan anledning. 2. Vdm och det är när man använder sitt fordon som ett vapen för att köra på andras fordon eller personer. Meta gaming och det är när man tar information utanför ingame!

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord. Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka