Nekad Liamoo | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liamoo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? liam jonsson

Vad är ditt discord namn? liamoo_b

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Amir khaled som är 20 år gammal och har hamnat snett sedan tidig ålder in och ut från olika sis och hvb där inget funkat sedan han blev 20 och lvut försvan har han försörjt sig genom bilstöld och person rån även nått deltis jobb inom meckaniker. han är glad pratsam lätt att få nya vänner men mår dåligt pga händelser sedan liten. amir gillar att gymma köra cross och såklart snabba pengar

Vad kan du bidra med till serverns RP? ett bra krim rp tror ja jag kan bidra till och seriöst rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte bara spela så det är kul för dig det ska va roligt för alla i senariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag . man måste ha en roll för att va kriminell ingen rdm och ingen vdm måste fearrp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har hyfsat erfarenhet spelade mest förr men nu har ja nyss skaffat dator igen och vill va på en seriös server

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är mogen och har haft stökig bakgrund så krim är nått jag kan därför jag vill rpa det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka