Nekad liamo abdullah | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liamo abdullah

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? GamerLifeBeLike.

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Liamo abdullah 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? pratglad (extrovert), icke seriös (på bra sätt), positiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs bakgrund är att han haft en svår uppväxt och har lärt sig att leva själv. Som yngre var hans föräldrar rika men gjorde så han behövde tjäna sina rättigheter inom familjen. På grund av det har han extremt bra temperament då jag behövt ta hand om allt själv. Annars är mina framtids planer att vara en i staden som folk kommer känna igen och alltid vara till nytta när de kommer jobb, tjänster och annat som inte bara hjälper mig men andra då jag vet hur det känns. Vill också göra mina föräldrar glada med att bevisa att jag faktiskt kan klara av det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer försöka hålla RP:en igång inne på servern, oftast vara background karaktär som stärker upplevelsen och senarion inne på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vi säger jag blir rånad, då gör jag det rånaren vill och medspelar i senariot ändå om det hade nytat mig att bara springa iväg eller köra iväg istället

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Cop bait är när man försöker få polisens uppmärksamhet med meningen t.ex köra mot rött eller ta up pistol. VDM är att man inte ska använda sitt fordon som ett vapen för att skada andra eller ta sig ur situationer. Sunt Förnuft är att man ska bedöma olika situationer från hur det skulle varit i verkligheten t.ex hade du parkerat mitt i vägen och fått böter av Aimo Park eller att cykla inne på sjukhuset.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag bidrar med bra RP och kommer vissa mitt bästa när jag jobbar och alltid visa en bra personlighet och inte vara tråkig eller stel när jag hjälper den som behöver hjälp.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Kommer vara bortrest i 2 veckor, så skickar in en annan medlemsansökning senare. Du kan neka min ansökan kommer tyvärr inte på muntliga intervjun men tack ändå!

Nekad.
Anledning:
Jag skulle neka denna då han är bortrest i 2 veckor och ansöker igen.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka