Nekad LiamLiam00 | Ansökan till Servervakt (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam..

Icke Medlem
Meddelanden
132
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ange ditt födelsedatum 27 September 2007

Vad heter du på discord? Liam.#4698

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 10-22

Hur länge har du spelat på Unive? 300 timmar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hjälpa denna server att bli #1 server och jag kommer hjälpa alla på servern och jag kommer se till att det inte blir lalligt på servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag har spelat denna server i typ 2 år och varit online varje dag typ och känner att jag vill ta ett kliv jag vill vakta denna server jag känner att jag rp:ar bra och att jag helt enkelt är en liten del av denna fantastiska server och nu vill bli en större del.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer vara online mycket och jag kommer att se mycket skit och lall som händer och då SV banna dom + att jag kommer vara med i många scenarion och se vilka som gör fel och vilka som gör rätt. JUag lovar att jag kommer göra denna fantastiska server till #1 server i hela fiveM.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för att jag kommer vara online mycket och jag kommer helt enkelt bidra med så mycket jag kan. Jag SKA få denna server till #1 server.

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill kolla många scenarion och jag vill bidra med en större del till servern en vad jag gör nu tack.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? bra för att jag känner en kompis som är sv och jag har varit hemma hos han och testat. tex /revive [id], /svban [id] [andlidning] O.S.V

Är du whitelistad på serven? Ja självklart

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja men alla mina bans är från när jag var ny tex jag var ny på servern och spawnade torget och gick fram till en person och sa "Vad tycker du om denna server?". Men jag kunde inte reglerna då. Och resten är också när jag var ny.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag spelar bara denna fantastiska server.

Utveckla mer och skriv en ny ansökan om en vecka.

mvh Acho

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka