Nekad Liam90 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam90

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? locolito1337_47419

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Zacki, 25 år gammal, är en komplex individ med en ovanlig ambition: att bli en kriminell. Trots att han är ung, har Zacki alltid känt en dragning till livets mörkare sidor. Han är fascinerad av mysterier, hemligheter och det okända, vilket har lett honom till att utforska kriminalitetens värld.
Zacki är intelligent och snabbtänkt, egenskaper som han tror kommer att hjälpa honom i hans strävan. Han är också djupt hemlighetsfull, vilket gör att han kan hålla sina planer dolda för omvärlden. Men trots sin önskan att bli kriminell, har Zacki en stark moralisk kompass. Han vill inte skada oskyldiga människor, och han är fast besluten att bara rikta in sig på de som han anser förtjänar det.
Men Zackis väg är fylld med faror. Kriminalitet är inte bara olagligt, det är också farligt och kan leda till allvarliga konsekvenser. Zacki är medveten om dessa risker, men han är fast besluten att följa sin egen väg, oavsett vad som kan hända.
Zacki står inför en osäker framtid, men en sak är säker: hans liv kommer aldrig att vara tråkigt. Han är fast besluten att göra sitt märke i världen, även om det innebär att bryta mot lagen. Men frågan kvarstår: kommer Zacki att lyckas med sin strävan, eller kommer han att falla offer för de faror som lurar i kriminalitetens skuggor? Endast tiden kan avslöja svaret.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till bra rp och bra scenarios. Jag kommer ta serven på alvar och inte lalla runt. Kommer ta bidra med bra rp för att jag kommer ta serven som riktiga livet. Ska se till också att serven är i bra chic och meddela er om någon annan bryter mot reglerna. Ska behandla andra som jag själv vill bli behandlad. Jag är trevlig och ganska pratglad och jätte roligt. Jag kommer vara snäll mot människor i serven och hjälpa till om någon behöver hjälp. Om någon som är ny i stan och behöver sjuks så är jag där med hjälp. Jag kommer också ha koll så folk inte går emot reglerna och inte göra saker som de inte bör göra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM att man inte får använda sin bil som vapen RDM är att man inte får döda nån utan anledning sen har vi copbait som e att man inte ska få polisens uppmärksamhet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har rpat både som laglig och rpat som t.ex bil mekaniker, polis och kriminell

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har dyslexi

Nekad. Utveckla "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka