Nekad Liam54 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GUZZ

Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/yoloman1234/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? GUZZ#7387

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 18 år och heter Abdi Abdulkarim. Det är en person som kommer från ett ganska dåligt förflutet med en pappa som lämnade han när han var liten så han har alltid varit hos sin mamma. Abdi är en person med ett glatt hjärta och en person som alltid vill finnas där för personer och hjälpa dem när det behövs. Han är väldigt trevlig och tycker om att umgås med andra och skapa en gemensamhet. Han tycker väldigt mycket om fotboll då han kollade på det som liten. Han är också rätt intresserad av handel och liknande som tex poliser, folk inom räddningstjänsten, men också bilar osv. Han har praktiserat/jobbat hos mekonomen tidigare men avslutade det arbetet 5 månader där efter.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för jag kommer bjuda på bra och seriös RP. Jag är en snäll person med ett gott hjärta som respekterar andra människor. jag kommer inte förstöra där inne och jag kommer göra ett jävligt bra RP om vi säger så.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag är intresserad av servern och känner att jag vill jobba där inne som någonting kan vara vad som helst bara det är ett jobb.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den genom att en kompis till mig som redan spelar där tipsade om den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och skapa en gemenskap med andra spelare där inne. Att jobba flitigt och mycket för att se till att det blir ett jävligt bra RP av mig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar på Göteborgs stad RP tillfälligt men kommer jag in här så blire denna jag spelar på varje dag.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka