liam32136
Icke Medlem
- Meddelanden
- 13
- Reaction score
- 0
Vilken chefs-position ansöker du till? trygg-hansa chef
Vad heter du i verkligheten? liam
Vad är ditt användarnamn på discord? pingo321
Ange ditt födelsedatum: 28 Maj 2025
När fick du medlemskap på Unive? för typ 3 månader sen
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag har varit chef på en annan mindre server och då va stället ett av dom mest aktiva ställena
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Försöka bara anställa aktiva arbetare och försöka få trygg öppet så ofta som möjligt kommer också bara anställa folk som är mogna och vet vad dom gör inom rp så dom inte går runt och göra massa dumma saker på jobbtid
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? mycket bra då jag kommer lämna mitt gäng men är i gäng just nu
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? liam
Vad är ditt användarnamn på discord? pingo321
Ange ditt födelsedatum: 28 Maj 2025
När fick du medlemskap på Unive? för typ 3 månader sen
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag har varit chef på en annan mindre server och då va stället ett av dom mest aktiva ställena
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Försöka bara anställa aktiva arbetare och försöka få trygg öppet så ofta som möjligt kommer också bara anställa folk som är mogna och vet vad dom gör inom rp så dom inte går runt och göra massa dumma saker på jobbtid
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? mycket bra då jag kommer lämna mitt gäng men är i gäng just nu
Har du läst våra grundregler? Ja