Nekad liam1312 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam1312

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Liam_johannessen

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Min gubbe heter Johan Johannes och är 24 år gammal, han kommer från en fattig familj och är ensam barn. Han har inget kriminalitet bakgrund. Han brukar alltid vara lugn och glad och ka. Hantera stress. Han gillar att kolla på F1 och köra Go karta då och då.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med djupgående karaktärsutveckling, spännande berättelser och engagerande interaktioner. Med kreativa idéer och en förmåga att improvisera kan jag hjälpa till att skapa en levande och dynamisk spelvärld där alla spelare känner sig delaktiga.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man medvetet agerar för att hjälpa motståndaren att nå sina mål, ofta för att främja berättelsen och skapa intressanta interaktioner.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? T.ex. att använda rätt chatter: Du ska använda rätt chatt till rätt ärende eller syfte.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja men inte så myckey

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka