Nekad Liam05 | Ansökan till servervakt [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam06

Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
11
Användarnamn: Liam05

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2005

Vad heter du på discord? Liam#7110

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Onsdag 18:00 - 21:30
Torsdag 18:00 - 21:30
Fredag 18:00 - 02:00
Lördag 12:00 - 03:00
Söndag 12:00- 21:30

Hur länge har du spelat på Multistaden? 6 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hålla servern ren från alla som lallar och kan ej rp och kicka dom så fort jag ser dom. Jag skulle villa höja rp nivån på de bästa och ända sätt jag kan göra som SV

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? För att jag gillar multi och har alltid gjort de jag vill kunna hjälpa att få multi till den extremt bra server. Jag vill kunna va en del av de under bara vi har här på servern jag skulle få chansen att kunna hjälpa multi på de sättet jag har viljat på länge

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Att kunna sparka alla som lallar och dom som ej kan rp. vara snäll mott folk som är nykomlingar och bidra med extremt bra och hög rp nivå

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är aktiv och vill alltid göra multi en bättre plats en vad den är nu vill kunna fixa upp multi på top 1. Jag har spelat på multi länge nu och varje dag vill jag bara kunna göra serven en bättre plats.

Varför vill du bli servervakt? För att kunna hjälpa alla medellemar från folk som lalla dom som vdmar och förstör rpn för folk som verkligen vill göra bra seanrion

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har varit staff förut och SV så jag vet alla kommandon - /kick id /dv /revive id de är typ dom man använder. Kick om någon inte kan bete sig eller lallar. Dv Om de är bilar som står mitt ivägen eller blockerar någon blip. Revive Om någon blir rdma eller vdmad så kan man reviva dom.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja men ångrar mina bans jag har fått och kommer inte ihåg dom

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara Multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka