- Meddelanden
- 222
- Reaction score
- 19
Vad är ditt namn i verkligheten? LIam Hellström
Vad heter du på discord? Liamo#1300
Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar ungefär 07:00 - 07:30 sen går jag till skolan 08:15 och slutar 14:55 - 14:00 sen brukar jag va med vänner till 16:00 - 17:00 sen brukar jag gå hem efter det och så chillar jag typ 10 min sen brukar jag gå in på datorn och gibba lite unive och sen brukar jag lägga mig 23:00 - 01:00 på skol dagar men oftast efter 01:00 på helger.
Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 8 september 2022 men har varit medlem andra gånger också
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 13 men några har varit felaktiga https://cdn.discordapp.com/attachments/1051975573032935464/1053377516959698964/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter har uppgifter att hålla koll på servern så att inga regler bryts samtidigt som man rollspelar sen ska dem också hålla koll på vad som görs rätt och vad som görs fel. De ska även hjälpa till att hålla koll på rpn lite extra medans man själv rpar. Sen tycker jag även att en servervakt ska hålla extra koll på vad som görs rätt och vad som görs fel inom rpandet.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för det händer ganska mycket lall på många olika stället typ som piren torget och ibland på typ casinot där det är folk som bara börjar slåss eller kör på folk och håller på. Jag vill bli servervakt för inte alla helpers är så snabba i help/reports och då vill jag ha ett ansvar att kunna lösa det själv. Jag kommer även hålla extra koll på regel brott och lall.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Sv abuse är typ att ge sig själv fördelar inom rpn t.ex toggle id som är att man ser ett litet nummer över huvudet som man kan se dem igenom väggar och tak och sådana grejer under scenarion. Sen typ om du är i skottlosningar eller gäng krig och du dör så revvar du typ bara mitt under scenario bara för du inte vill bli av med vapen eller förlora.
Vad heter du på discord? Liamo#1300
Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar ungefär 07:00 - 07:30 sen går jag till skolan 08:15 och slutar 14:55 - 14:00 sen brukar jag va med vänner till 16:00 - 17:00 sen brukar jag gå hem efter det och så chillar jag typ 10 min sen brukar jag gå in på datorn och gibba lite unive och sen brukar jag lägga mig 23:00 - 01:00 på skol dagar men oftast efter 01:00 på helger.
Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 8 september 2022 men har varit medlem andra gånger också
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 13 men några har varit felaktiga https://cdn.discordapp.com/attachments/1051975573032935464/1053377516959698964/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter har uppgifter att hålla koll på servern så att inga regler bryts samtidigt som man rollspelar sen ska dem också hålla koll på vad som görs rätt och vad som görs fel. De ska även hjälpa till att hålla koll på rpn lite extra medans man själv rpar. Sen tycker jag även att en servervakt ska hålla extra koll på vad som görs rätt och vad som görs fel inom rpandet.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för det händer ganska mycket lall på många olika stället typ som piren torget och ibland på typ casinot där det är folk som bara börjar slåss eller kör på folk och håller på. Jag vill bli servervakt för inte alla helpers är så snabba i help/reports och då vill jag ha ett ansvar att kunna lösa det själv. Jag kommer även hålla extra koll på regel brott och lall.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Sv abuse är typ att ge sig själv fördelar inom rpn t.ex toggle id som är att man ser ett litet nummer över huvudet som man kan se dem igenom väggar och tak och sådana grejer under scenarion. Sen typ om du är i skottlosningar eller gäng krig och du dör så revvar du typ bara mitt under scenario bara för du inte vill bli av med vapen eller förlora.