Nekad liam bergsten | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bossen665

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? liam bergsten

Vad är ditt discord namn? liam12345678907

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: bengt ohlsson född 1991

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? bengt kan enkelt få fram smarta lösningar i olika sitvationer, va lite blyg av sig men ändå va lite kaxig av sig i olika sitvationer

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: född i sverige i en liten by utanför stockholm med en rätt fattig bakgrund men har som länge velat få ett jobb inom bilbranschen och tjäna sina egna pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och en realistisk rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? detta betyder att alla ska spela för att ha en bra rp och låta alla vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej detta har aldrig hänt mig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm som betyder att man inte sak skjuta eller använd våld utan anledning, vdm betyder att man inte får köra över nån utan anledning, suntförnuft betyder att man sak spela realistiskt och ha en bra rp alltså att spela som de vore verklighet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej!

Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och
framtidsplaner för din karaktär

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas.
Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nekad
Anledning: Inte kompletterat i tid

Du kan ansöka igen om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka