Nekad LG_ | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LG_

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199681910186/

Ditt Hex-ID: steam:1100001669e35aa

Vad är din discord tagg? Xyou_. (la Xyou)

Vem var det som bannade dig? philip320, fille

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-05-22 115820.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde ett trrodåd och sen blev jag unbannad och då skedde de ett miss förstånd för då blir jag bannad för doxing av norrlandsjonte då de va min dåvarande kompis Alfz som doxa han inte jag så nu har jag fått den bannen men jag ska inte ha den eftersom det ej var jag som doxa utan jag la ut en vanligt montage utan doxning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va precis unbannad efter mitt terrodåd då jag är inne och rp då jag ser att jag blir bannad trodde först de va restart med då ser jag att jag är klaksko bannad och då frågar jag staffs varför och då säger dom att jag har doxat men jag har ju inte ens gjort de. Utan jag fick min kompis ban som han ska ha. Har inte häller fått några bevis på min ban. för de finns inga bevis för jag inte har doxat jag gjorde terrodåd blev unbannad och sen från ingen stans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är felaktig och även min första blacklist, jag skulle säga att jag är en bra rpar med it så många bans och jag blir inte unbannad men alfzz blir som både doxar norrlandsjonte och sen när han kommer tillbaka så blir han bannad direkt flertal gånger medans jag skulle lärt mig av mina misstag och även tänka en extra gång innan så jag inte gör något dumt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har rpat på unive i 2 år och nu vart bannad i ca 6 månader och jag har inte haft något server att rpat på då ingen rp server kan slå unive, men har blivit bannad för lite små saker och även fear rp men fick tillbacka mina roller av toris för att det var felaktig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle aldrig lagt ut montage och ångrar att jag var i kontakt med alfzz i den perriod
ifall jag skulle kunna få en till chans som alfzz så kan jag säga att jag kommer nog aldrig göra ett regel brott igen och kommer hålla en bra rp och även starta upp gäng.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte falla för grupptrycket, för då skulle jag nog aldrig vart bannad..

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja men vill gärna att philip320 eller fille eller någon från ledningen tar denna tack

Sen har du lagt ut montage och gjort massor av annan skit också?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka